افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 27 April , 2024
9
جانشین سابق سپاه شهداء استان آذربایجان غربی:

نیروهای حماس این رشادت‌ها را از شهدای ما آموختند

  • کد خبر : 26444
  • ۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۰
نیروهای حماس این رشادت‌ها را از شهدای ما آموختند
جانشین سابق سپاه شهداء استان آذربایجان غربی: اگر حماس چهارمین ارتش دنیا را شکست میدهد این رشادت‌ها را از دفاع مقدس و شهدای ما یاد گرفته‌ است.

به گزارش گروه فرهنگی مرزداران؛ اجتماع بزرگ بسیجیان با حضور پرشور مسئولین و بسیجیان، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در سالن ۲۰۰۰ نفری ماکو برگزار شد.

در این برنامه سردار طالب رحیمی جانشین سابق سپاه شهداء استان آذربایجان غربی و از فرماندهان و پیش‌کسوتان دفاع مقدس با بیان اینکه رزمندگان امروز حماس دست‌آموز دفاع مقدس و انقلاب اسلامی هستند گفت: امروز اگر حماس جرئت پیدا کرده و چهارمین ارتش دنیا را ضربه‌فنی می‌کند در قاموس دفاع مقدس است و نیروهای حماس این رشادت‌ها را از شهدای ما همچون مرحمت بالا زاده‌ها یاد گرفته‌اند.

جانشین سابق سپاه شهداء با اشاره به مظلومیت‌های مردم غزه گفت ۸۰۰۰ کودک اهل غزه در ایست بازرسی به دنیا آمده است که یا بچه مرده یا مادرمرده و یا هر دو مرده‌اند و کدام پدر است که قبول کند دختر ۱۶ساله او را سربازان وحشی از دست وی بگیرند لذا مردم مظلوم غزه حتی اجازه تردد از خیابان‌ها را ندارند و باید از کوه‌های اطراف تردد کنند فقط اسرائیلی‌ها اجازه تردد از خیابان دارند.

رحیمی شهادت و عشق به شهادت را عامل پیروزی رزمندگان در غزه دانست و گفت: امروز شیعه، سنی، یهودی، مسیحی و تمامی دنیا حقانیت محور مقاومت را قبول کرده‌اند؛ لذا امروز تضارب دین اسلام بالا رفته و در حاشیه جنگ غزه یک میلیارد مسیحی مسلمان شدند.

او افزود: طوفان الاقصی با حماسه‌آفرینی رزمندگان مقاومت، طومار اسرائیل را در هم خواهد پیچید.

رحیمی افزود: ابهت، قدرت و اعتبار غرب در برابر طوفان الاقصی فروریخته است.

این فرمانده و رزمنده پیش‌کسوت حمایت از انقلاب اسلامی و ولایت را واجب دانست و گفت: ماندگاری انقلاب اسلامی و عزت کشورمان در حمایت از انقلاب و دستاوردهای آن است.

او با اشاره به اینکه این انقلاب تا به رشد و بالندگی خود برسد کلی شهید تقدیم این نظام شده است گفت: برخی مشکلات موجود در کشور را به انقلاب و نظام اسلامی ربط ندهیم؛ انقلاب اسلامی به‌قدری قدرتمند است که در برابر قدرت‌های غرب و شرق ایستاده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=26444
  • نویسنده : علی قویدل
  • ارسال توسط :
  • منبع : مرزداران
  • 229 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای نیروهای حماس این رشادت‌ها را از شهدای ما آموختند بسته هستند

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.