افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 5 May , 2024
4
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ماکو:

استاد مطهری شهید جهاد تبیین بود

  • کد خبر : 28881
  • ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۱
استاد مطهری شهید جهاد تبیین بود
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ماکو گفت: اندیشه‌های شهید مطهری به عنوان شهید جهاد تبیین مهم‌ترین مانع برای گسترش انحرافات فکری در جامعه است.

حجت‌الاسلام کاظم عبدالی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ماکو در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی مرزداران به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی ضمن گرامیداشت سالگرد شهادت علامه شهید مرتضی مطهری گفت: شهید مطهری شهید جهاد تبیین بود.

وی افزود: با گذشت چهار دهه از انقلاب اسلامی هنوز اندیشه‌های شهید مطهری مهم‌ترین مانع برای گسترش انحرافات فکری در جامعه محسوب می‌شود.

حجت‌الاسلام عبدالی با اشاره به بیانات حضرت امام رضوان‌الله تعالی علیه در شأن شهید مطهری گفت: امام راحل در شأن استاد مطهری فرمود مطهری فرزند عزیزی برای من، پشتوانه محکمی برای حوزه‌های دینی و علمی و خدمتگزاری سودمند برای ملت و کشور عزیزمان است .

وی با بیان اینکه این هفته فرصت مغتنمی برای تبیین اندیشه‌های استاد مطهری است تصریح کرد: چون اندیشه و فکر این شهید والامقام است که تمامی اقشار را به معارف الهی می‌رساند؛ لذا باید این هفته را فرصت مغتنمی برای تبیین اندیشه‌های شهید مطهری به‌حساب آوریم .

مسئول دفتر نماینده ولی‌فقیه در سپاه ماکو اظهار کرد: از ابتدای تشکیل سپاه سرمایه اصلی آن ایمان معنویت بصیرت دینی و عقیدتی سیاسی است.

وی با اشاره به برنامه‌های سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: خوشبختانه حجم قابل‌توجهی از برنامه‌های حوزه نمایندگی و فرماندهی به موضوعات تربیتی و عقیدتی سیاسی اختصاص یافته و بر اساس وضعیت آرمانی تعریف شده و مورد انتظار فرمانده معظم کل قوا که فرمودند، سپاه پاسداران باید دارای پاسدارانی بصیر و مؤمن و باتقوا باشند تا بتوانند در تمامی عرصه‌های سخت، نیمه‌سخت و فرهنگی از انقلاب اسلامی پاسداری کنند.

حجت‌الاسلام عبدالی با اشاره به نقش راهبردی عقیدتی سیاسی در سپاه پاسداران گفت: امروز نقش راهبردی و عملیاتی معاونت عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه موجب رضایت رهبر معظم انقلاب از عملکرد عقیدتی سیاسی گردیده است.

وی با اشاره به برنامه‌های هفته عقیدتی اذعان کرد: امسال هم طبق سنوات گذشته در این هفته برنامه‌های متنوعی برگزار خواهد شد که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به برگزاری همایش تجلیل و تکریم از مربیان و هادیان سیاسی سپاه و بسیج، دیدار و تجلیل و تکریم از خانواده‌های معظم شهدای روحانی و معلم، دیدار از امام‌جمعه محترم شهرستان، برگزاری مسابقات علمی با موضوع روش‌های تبیینی استاد مطهری در آموزش نسل جوان متدین انقلابی و ارائه خدمات پزشکی توسط بهداری سپاه در مناطق محروم اشاره کرد .

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ماکو با اشاره به دیگر برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در این شهرستان گفت: از دیگر برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو می‌توان به نمایشگاه آثار شهید مطهری، برگزاری مسابقه از آثار شهید مطهری و کرسی‌های آزاداندیشی و نشست‌های حلقه‌های معرفتی و علمی و تخصصی جهاد تبیین در مراکز دانشگاهی و حوزه‌های علمیه اشاره کرد.
انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=28881

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.