افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 18 April , 2024
28

مراسم ولادت امام حسین (ع) (روز پاسدار ) ، ولادت حضرت ابوالفضل (روز جانباز ) و ولادت امام سجاد (ع)+تصاویر

  • کد خبر : 78
  • ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱:۴۸
مراسم ولادت امام حسین (ع) (روز پاسدار ) ، ولادت حضرت ابوالفضل (روز جانباز ) و ولادت امام سجاد (ع)+تصاویر

مراسم ولادت امام حسین (ع) ، حضرت ابوالفضل(ع) و امام سجاد ( ع) به صورت یکجا با حضور پرشور آحاد مردم و مسئولین در سالن ورزشی سپاه ماکو برگزار شد .

به گزارش مرزداران ؛ این مراسم با حضوراحاد مردم ، مسئولین و بسیجیان در سالن ورزشی سپاه پاسداران ماکو مورخه 96/02/10 برگزار شد .

در این مراسم فرمانده سپاه پاسداران ماکو ضمن تبریک این اعیاد و تشکر از حضور حد اکثری عزیزان گفت : ما به شما بسیجیان افتخار میکنیم این قدوم مبارک شما بسیجیان است که از حجمه ها و توطئه های دشمنان جلوگیری میکند . این حضور با شعور ملت در صحنه های انقلاب است که در این بین بسیج چند مرتبه از عموم مردم خاص تر است ، شما بسیجیان خواص این ملت هستید .

سرهنگ باقرلو گفت: بسیج باید استحکام بخش فرهنگ ، اقتصاد ، اجتماع و امنیت باشد ، حرکت شما بسیجیان حرکتکارساز ، دشمن شکن استو خدمت بسیج خدمت بدون منت است . بسیج باید احاد مردم را به خود باوری برساند ، یک تفکر بسیجی برتر از ماشین جنگی دشمن است .

وی گفت : تمامی اقدامات بسیج باید از مسجد شروع و در مسجد تمام شود ، پایگاه و خواستگاه مردم مسجد است به گفته امام راحل : مسجد سنگر میباشد  ، مسجد دانشگاه انسان سازی و پیاده سازی کلام وحی خداوند متعال است ، مسجدحرکت در راستای احیای ارزش های دینی است.

فرمانده سپاه افزود : یکی از نقش های بزرگ بسیج این است که همه را به خدمت بگیرد و باید در بسیج هم افزایی بین قشری باشد و از اساتید ، فرهنگیان ، افراد با تجربه و معلمان جهت اموزش استفاده شود .

وی تصریح کرد :فراموش نشود که بسیجی خط مقدم انقلاب را نگه داشته است  .

در ادامه گروه تواشیح اشراق برنامه اجرا کرده و ابراهیم زاده مداح اهل بیت عصمت و طهارت مولودی خوانی کرد .

در پایان : از خانواده شهدا و حاضرین به قید قرعه با اهدای جوائز تجلیل به عمل امد .

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=78
  • ارسال توسط :
  • 1262 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای مراسم ولادت امام حسین (ع) (روز پاسدار ) ، ولادت حضرت ابوالفضل (روز جانباز ) و ولادت امام سجاد (ع)+تصاویر بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.