افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 29 March , 2024
22

دومین روز رزمایش گردان الی بیت المقدس ماکو

  • کد خبر : 882
  • ۲۳ تیر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۷
دومین روز رزمایش گردان الی بیت المقدس ماکو

امام جمعه شهرستان ماکو در جمع بسیجیان گردانهای بیت المقدس ماکو گفت : حضور بسیج در صحنه مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی می باشد .

به گزارش مرزداران ؛ روز دوم رزمایش گردان الی بیت المقدس مو رخه ۹۶/۰۴/۲۲ در شهرستان ماکو برگزار شد .

در روز اول این رزمایش ستون کشی نیرو ها ، صبح گاه مشترک ، بدرقه بسیجیان ،  رژه خودرویی ، ایست بازرسی ، امداد و نجات و کنترل اغتشاشات و دفاع از کوی و برزن برگزار شد .

در ابتدای مراسم صبحگاه مشترک باقرلو فرمانده سپاه پاسداران ماکو ضمن خیر مقدم از زحمات تمام دست اندرکاران وحضور بسیجیان تشکر کرد و گفت : نمایش و برگزاری این رزمایشها اقتدار میهن عزیزمان ایران اسلامی را به نمایش میگذارد.
سپس حجت الاسلام رنجبری امام جمعه شهرستان ماکو با حضور در مراسم صبحگاه مشترک گفت : حضور بسیج در صحنه مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی می باشد  .

وی افزود : دشمنان در تلاش هستند تا چهره بسیج را خدشه دار کنند لذا بدانند این مکتب و این مجموعه با دست امام راحل پایه گذاری شده و هیچ وقت از هم نخواهد پاشید و ما همچنان استوار در جهت حفظ این انقلاب حرکت خواهیم کرد .

وی تصریح کرد : افرین به غیرت شما بسیجیان همیشه در صحنه که با فعالیت خود و حضور پرشور خود همیشه خاری بر چشم دشمنان بوده اید .

وی در اخر گفت : ما همیشه یاد شهدا و جانبازان و ایثار گران این انقلاب را گرامی می داریم و با الگوگیری از امام راحل و رهبری  معظم راه این عزیزان را ادامه خواهیم داد .

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=882
  • ارسال توسط :
  • 1275 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای دومین روز رزمایش گردان الی بیت المقدس ماکو بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.