افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 29 March , 2024
20

این حضور به معنای نمایش قدرت بسیج می باشد

  • کد خبر : 928
  • ۲۴ تیر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۸
این حضور به معنای نمایش قدرت بسیج می باشد

یکی از بسیجیان حاضر در رزمایش گفت : ما هر چقدر میتوانیم باید قدرت نظامی خود را افزایش بدهیم تا لرزه بر جان دشمن بیاندازیم .

به گزارش مرزداران ؛ یکی از بسیجیان شرکت کننده در رزمایش گردان بیت المقدس در مصاحبه با  خبرنگار مرزداران در پاسخ به این سوال که هدف و انگیزه شرکت وی در رزمایش چیست ؟ گفت : این حضور به معنای نمایش قدرت بسیج می باشد و بسیج همیشه در صحنه اماده می باشد .
عباس رضا زاده گفت : بسیج به عنوان بدنه فعال یک کشور می باشد لذا ما خواستیم با حضور خود فعال بودن بسیج را در عرصه و میدان کشور اعلام کنیم .

مرزداران ، آیا این رزمایشها تاثیری دارد ایا مفید است یا خیر ؟؟ پیشنهاد شما برای برنامه های رزمی که قرار است در اینده باشد چیست ؟؟؟آیا این رزمایش ها بر توان رزمی کشور تاثیر دارد یا خیر ؟؟

رضا زاده ، ایه قرانی میگوید :”واعدوا لهم مااستطعتم من قوه” باید هر چه در توان داریم جهت اعلام و امادگی قدرت نظامی کشور اعلام کنیم و ما با حضور خود نشان میدهیم که آماده ایم و امادگی خود را به نمایش می گذاریم لذا ما هر چقدر میتوانیم باید قدرت نظامی خود را افزایش بدهیم تا لرزه بر جان دشمن بیاندازیم .

مرزداران ، ما امروز به عنوان یک بسیجی در کلام رهبری در باب اتش به اختیار چه وظیفه ای داریم ؟

رضا زاده ، من از فرمایشات حضرت اقا این را درک کرده ام که اتش به اختیار یعنی هر کس هر چیزی که در توان دارد ، در دفاع از این کشور مضایقه نکند و با تمام توان جلو بیاید و به این اسلام و نظام خدمت کند .

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=928
  • ارسال توسط :
  • 1305 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای این حضور به معنای نمایش قدرت بسیج می باشد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.