افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 28 March , 2024
16

شور انقلابی توام با شعور انقلابی در دانش آموزان شهرستان ماکو موج می زند

  • کد خبر : 3724
  • ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۱
شور انقلابی توام با شعور انقلابی در دانش آموزان شهرستان ماکو موج می زند

بازدید از نمایشگاه مدرسه انقلاب مدرسه مطهری شهرستان ماکو با حضور دبیرکل اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان کشور و مسئول اتحادیه انجمن اسلامی استان آذربایجان غربی در این مدرسه برگزار شد .

 

به گزارش مرزداران ؛ در این بازدید حامد علامتی دبیرکل اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان کشور از غرفه های نمایشگاه مدرسه انقلاب مدرسه مطهری ماکو دیدن کرد .

در ادامه حامد علامتی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار مرزداران در خصوص وضعیت اتحادیه انجمن اسلامی شهرستان ماکو در سطح استان و اینکه آیا به حد مطلوب رسیده است یا خیر؟ گفت : توفیقی حاصل شد در آستانه سی و نهمین بهار انقلاب اسلامی از اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان شهرستان ماکو مخصوصاً از بچه های خوب این شهرستان و مدارس مختلف و نمایشگاه های مدرسه انقلاب بازدیدی داشته باشیم به حمدالله شور انقلابی توام با شعور انقلابی در بچه های شهرستان موج می زند و اخلاص بسیار بالا و همت والای این دانش آموزان در کنار حمایت‌های خوبی که اولیای مدرسه داشته‌اند توانسته بودند که مفاهیم انقلاب اسلامی را به خوبی در خط مدرسه برای دانش آموزان نسل حاضر انقلاب به اجرا بگذارند .

وی تصریح کرد : در مجموع طرح بسیار خوبی بود و توانستیم از نمایشگاههای مدرسه انقلاب سه یا چهار مدرسه بازدید داشته باشیم و حال و هوای انقلابی و انقلابی بودن در مدارس به همت دانش آموزان انجمن اسلامی اولیای مدرسه در همه مدرسه هایی که از آنها بازدید کردیم موج می زد انشاالله همه دانش‌آموزان نیروهای خوبی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی باشند .

 

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=3724
  • ارسال توسط :
  • 1020 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای شور انقلابی توام با شعور انقلابی در دانش آموزان شهرستان ماکو موج می زند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.