افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 19 April , 2024
23

ملت ایران اجازه نخواهند داد تا جامعه دو قطبی گردد

  • کد خبر : 4820
  • ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۲
ملت ایران اجازه نخواهند داد تا جامعه دو قطبی گردد

امام جمعه ماکو گفت : ملت حماسی و قهرمان ایران همواره با رهنمود های مقام معظم رهبری، اجازه نخواهند داد تا جامعه دو قطبی گردد و زمینه نفوذ دشمن فراهم شود.

به گزارش مرزداران ، حجت الاسلام ایوب رنجبری در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه در خطاب به رئیس جمهور آمریکا گفت: آقای ترامپ قبل از شما نسلهایی بودند که در صدد سرکوب کردن انقلاب اسلامی ایران بودند ولی آنها نیز نتوانستند در برابر عزم راسخ مردم ایران ایستادگی کنند چراکه ایران کشوری مقتدر بوده لذا هیچ کشوری نمی تواند دربحث توان دفاعی و امورات کشور ایران دخالت کند.

 

امام جمعه ماکو افزود : ملت حماسی و قهرمان ایران همواره با رهنمود های مقام معظم رهبری، اجازه نخواهند داد تا جامعه دو قطبی گردد و زمینه نفوذ دشمن فراهم شود.

 

وی خاطر تصریح کرد : جسارت به مرجعیت و مسئولین با ایجاد و ترویج فضای مجازی در این برهه از زمان ویژگی عادی به خود گرفته است که نیاز توجه جدی مراجع دخیل را می طلبد.

 

حجت الاسلام رنجبری گفت : جایگاه و منزلت معلم در جامعه به شکل صحیح نهادینه نشده و باید در ذهن و فکر نیز ترویج یابد و در مقابل باید معلمان با تلاش زیاد انسان های بصیر پرورش دهند

 

امام جمعه ماکو خاطر نشان ساخت : نباید به اموزش و پرورش فقط به چشم هزینه نگاه کرد بلکه باید از دیدگاه سرمایه گذاری به این موضوع نگریست.

وی، اعضای جمعیت هلال احمر را جهادگران با اخلاص در راه خدا عنوان کرد و گفت: این انسانهای وارسته همیشه پیشگام در امدادرسانی به همنوعان خود هستند و این جای بسی تقدیر دارد.

 

 

امام جمعه ماکو در پیان گفت : مساجد باید از غربت خارج شود و حضور در مساجد در جهت دوری از پلیدی ها و گناهان به یک فرهنگ تبدیل گردد.

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=4820
  • ارسال توسط :
  • 1057 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای ملت ایران اجازه نخواهند داد تا جامعه دو قطبی گردد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.