افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 29 March , 2024
24

نقد و انتقاد نباید جامعه را به دو قطبی و اختلاف بکشاند

  • کد خبر : 5029
  • ۰۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۲
نقد و انتقاد نباید جامعه را به دو قطبی و اختلاف بکشاند

امام جمعه ماکو گفت :نقد و انتقاد نباید جامعه را به دو قطبی و اختلاف بکشاند لذا مردم باید با یکدیگر اتحاد و تعامل داشته باشند و دشمن از ایناتحاد مردم و فرمان رهبری هراس دارد .

به گزارش مرزداران ؛ حجت الاسلام ایوب رنجبری امام جمعه شهرستان ماکو در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه در خصوص احسان و نیکی کردن به هم نوع گفت : احسان و نیکی کردن به همنوع خود رحمت خاص الهی را نصیب انسان ها می کند .

رنجبری افزود : در این ماه در برابر مشکلات صبر و شکیبایی پیشه کنید و خدای منان را شکر کنید و ذکر خدا را دائماً در قلب و زبان و عمل خود جاری سازید .

رنجبری ماه رمضان را ماه عفو و گذشت عنوان کرده و گفت : در ماه رمضان خودسازی کنید و عفو و گذشت را در راس کارهای خود قرار دهید .

امام جمعه ماکو اهل تفکر بودن را برای هر انسانی لازم دانست و افزود : تفکر در خلقت برتر از عبادت است .

وی تصریح کرد : دشمن و ایادی استکبار در صدر آن آمریکا با اصل انقلاب اسلامی و مردم مشکل دارند و تحریم و برجام و انرژی هسته ای بهانه ای بیش نیست اما با این همه باز هیچ غلطی نمیتواند بکند .

رنجبری گفت : امروز جریان مقاومت در سراسر جهان شکل گرفته است و این باعث شده است تلاش و برنامه و هزینه های (معادلات) آمریکایی نقش بر آب شود .

وی با اشاره به مطالبات مقام معظم رهبری گفت : آمریکا قابل اعتماد نیست و بدعهدی و نامردی و بدقولی آنها در برجام ثابت شد .

وی تأکید داشت : نقد و انتقاد نباید جامعه را به دو قطبی و اختلاف بکشاند لذا مردم باید با یکدیگر اتحاد و تعامل داشته باشند و دشمن از ایناتحاد مردم و فرمان رهبری هراس دارد .

رنجبری خاطرنشان ساخت : به گفته امام راحل اسرائیل و جریان‌های تروریستی به زباله دان تاریخ خواهد پیوست و انقلاب محمدی در دنیا رواج خواهد یافت .

رنجبری در ادامه سخنان خود گفت : درگذشت آیت الله حسنی برای آذربایجان یک ضایعه بزرگ بود چرا که نام حسنی عجین و شناسنامه آذربایجان می باشد و نقده و سولدوز و ماکو سه شهر مورد علاقه آن بزرگوار بود .

امام جمعه ماکو در پایان سخنان خود گفت نقش مجلس در راس امورات است و باید نمایندگان و مسئولین در نوکری و خدمت به مردم نهایت تلاششان را بکنند .

وی افزود :گرانفروشی گناه کبیره است اصناف و مسئولین به درد مردم برسند .

لازم به ذکر میباشد قبل از خطبه های نماز جمعه حسین قویدل عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد واحد ماکو ، رئیس مجمع عالی بسیج و یکی از جانبازان عملیات آزادسازی خرمشهر در خصوص 3 خرداد سخنرانی کرد .

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=5029
  • ارسال توسط :
  • 1140 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای نقد و انتقاد نباید جامعه را به دو قطبی و اختلاف بکشاند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.