افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 29 March , 2024
21

سهل انگاری به مسائل دینی سبب ساز نابودی فرهنگ اصیل ایرانی

  • کد خبر : 5449
  • ۲۵ تیر ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۹
سهل انگاری به مسائل دینی سبب ساز نابودی فرهنگ اصیل ایرانی

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران ماکو گفت : بی توجهی و سهل انگاری به مسائل دینی را سبب ساز سستی بنیان خانواده و نابودی به تباهی کشیدن فرهنگ اصیل ایرانی می شود .

به گزارش مرزداران ؛  همایش بزرگ حجاب و عفاف که در کنار مزار شهدای گمنام منطقه آزاد ماکو با حضور کثیری از آحاد مردم و مسئولین برگزار شد در این برنامه در ابتدا سرهنگ پاسدار موسی عطاری معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران ماکو گفت:  دشمن حجاب زنان را نشانه رفته است لذا دشمنان در صدد هتک حرمت زنان است و در این راستا از هیچ کاری دریغ نخواهند نمیکنند .

وی گفت: در صورت بی توجهی به مسئله تبلیغات شوم دشمن که مستقیما بنیان خانواده را نشانه رفتند ، جامعه به فنا کشیده خواهد شد.

معاونت هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان ماکو در ادامه افزود : وظیفه خواهران بسیجی در این زمینه، آگاه سازی همنوعان خود در راستای جلوگیری از هجمه های فرهنگی علیه حجاب زن است.

معاونت هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان ماکو در تشریح اهمیت و جایگاه دختران در دین مبین اسلام بهترین فرزندان را از منظر اسلام، فرزند دختر عنوان کرد.

وی همچنین فرزند دختر را حسنات و فرزند پسر را نعمات الهی عنوان کرده و تصریح کرد : آن دسته از خانواده هایی که فرزند دختر دارند، مورد توجه خاص خداوند هستند.

وی با اشاره بر اهمیت حجاب گفت : حجاب تنها بر زن واجب نیست بلکه مردان نیز هر کدام به نوبه خود در جهت حفظ احیای این امر الهی باید کوشا باشند.

 

سرهنگ عطاری در پایان بر تبلیغات فضای مجازی و ماهواره ای دشمن با مخاطب دختران و پسران تازه به دوران بلوغ رسیده اشاره کرد و گفت : تفکر بسیجی که برگرفته از تفکر اسلام ناب محمدی است در جوان امروزی باید تقویت یابد.

در ادامه حجت الاسلام رنجبری امام جمعه شهرستان ماکو : در خصوص حجاب برتر در اینکه دشمن حجاب بانوان را نشانه رفته و سعی در سست کردن بنیان خانواده دارد مطالب مبسوطی ارائه نمود .

در ادامه برنامه های متنوعی اعم از اجرای گروه سرود ، شعر خوانی و مسابقه برگزار گردید .

 

 

 

 

 

 

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=5449
  • ارسال توسط :
  • 1617 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای سهل انگاری به مسائل دینی سبب ساز نابودی فرهنگ اصیل ایرانی بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.