افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 28 March , 2024
26

وجود گرانفروشی بر حاکمیت اسلامی عیب و عار است

  • کد خبر : 6474
  • ۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۶
وجود گرانفروشی بر حاکمیت اسلامی عیب و عار است

امام جمعه ماکو گفت : سودجویی و گران فروشی بر زیان مردم تمام میشود اگر در حکومت اسلامی گران فروشی اتفاق بیفتد این بر حاکمیت اسلامی عیب و عار است که افرادی پیدا شود که احتکار اجناس میکنند این لکه ای بر نام حکومت اسلامی است .

به گزارش مرزداران؛حجت الاسلام هاشمی امام جمعه شهرستان ماکو با اشاره به سبک زندگی اسلامی گفت : وظیفه ای که حکومت اسلامی دارد این است که دولت باید با احتکارات مبارزه و انبار آنها را کشف و شناسایی و در شهر پخش کند .

وی افزود : سودجویی و گران فروشی بر زیان مردم تمام میشود اگر در حکومت اسلامی گران فروشی اتفاق بیفتد این بر حاکمیت اسلامی عیب و عار است که افرادی پیدا شود که احتکار اجناس میکنند این لکه ای بر نام حکومت اسلامی است .

هاشمی در خصوص گرانی های اخیر و نوسانات قرمت دلار گفت : بعضی از افراد خانه خود را فروخته و به دلار داده اند و خوشبختانه دلار شکست و الان به جای دو خانه نصف خانه هم نمیتواند بخرد .چرا این کارها را میکنید همین اعمال باعث گرانی در مملکت میگردد .

امام جمعه ماکو تصریح داشت : حضرت علی (ع) فرمود : کسانی که احتکار میکنند بگیر و محاکمه کن تا درس عبرتی بر دیگران باشد چون اینها باعث میشود که مردم به مشکل و مضیقه بیفتند .

وی ضمن تبریک هفته ناجا برضرورت همکاری با نیروهای انتظامی تاکید داشت .

هاشمی در پایان خاطر نشان ساخت : بعد از انقلاب خدماتی در خور شأن روستاییان انجام شده است اما انتظاری بیشتر از این می رود لذا باید بیشتر روستاها از نعمت گاز بهره مند گردند.

لازم به ذکر میباشد قبل خطبه های نماز جمعه سرهنگ شریفی فرماندهی انتظامی شهرستان ماکو به مناسبت هفته ناجا گزارش مختصری از فعالیت های انتظامی ارائه داد .

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=6474
  • ارسال توسط :
  • 1002 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای وجود گرانفروشی بر حاکمیت اسلامی عیب و عار است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.