افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 28 March , 2024
23

بهترین راه برای رفع فشار دشمن مستحکم کردن قدرت درونی کشور است

  • کد خبر : 6519
  • ۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۵
بهترین راه برای رفع فشار دشمن مستحکم کردن قدرت درونی کشور است

امام جمعه ماکو گفت : برای فشار دشمن هیچ گونه پایانی متصور نیست بهترین راه برای رفع فشار دشمن مستحکم کردن قدرت درونی کشور است پس تازمانی که ما روی پای خود وا نایستاده ایم امریکا هیچوقت مشکل ما را حل نخواهد کرد زمانی دشمن از ما دست خواهد کشید که از ما راضی باشد .

به گزارش مرزداران ؛ حجت الاسلام میر محمد هاشمی امام جمعه ماکو در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه ضمن تسلیت سالروز شهادت امام حسن مجتبی با اشاره به سبک زندگی اسلامی گفت :

از منظر علی بن ابیطالب تواضع بهترین وسیله برای خلاصی از گناهان است که حضرت میفرماید به وسیله تواضع کبر و تکبر را از خود دور کنید .

وی افزود : امیر مومنان میگویند : تواضع باعث بلندی مقام و بزرگی انسان می شود .

وی تصریح داشت:صفت تواضع حاکی از جایگاه تعالی روح انسان است و اگر میخواهی در بین مردم عزیز شوی بهترین راه تواضع و فروتنی است لذا انسانهای متواضع آنهایی نیستند که فقط به صورت متواضعانه راه برود باید کلا در رفتارش متواضع باشد .

 

هاشمی در بحث اهمیت فضیلت اخلاقی گفت: اهلبیت در مورد فروتنی انسان مطالب زیادی گفته اند و خداوند خطاب به پیامبر فرمود :ای پیامبر افرادی که از تو حمایت میکنند و مومن هستند در مقابل انها رئوف و مهربان باش .

وی با اشاره به روایتی از پیامبر (ص)گفت:

پیامبر میگوید مقام و جایگاه انسانی در پیشگاه خداوند والا می باشد .

 

وی ضمن تبریک هفته دامپزشکی ،سالروز تشکیل عقیدتی سیاسی ارتش به فرمان امام راحل را تبریک گفت.

 

هاشمی با اشاره به مسائل مهم سیاسی روز بیان داشت: مصوبه مجلس در خصوص fatf که در خصوص تامین مالی تروریسم است این کنوانسیون از جمله کنوانسیون های سازمان ملل است که در این کنوانسیون تعریف واحدی از تروریست ارائه شده که کشور ها در زمینه اطلاعاتی باید با این کنوانسیون همکاری کنند .

 

وی در ادامه خاطر نشان ساخت: دکتر ظریف در مجلس در دفاع از پیوستن ایران به این لایحه گفت نه بنده و نه رییس جمهور نمیتوانیم تعهد دهیم که با ملحق شدن به این لایحه مشکل ما حل میشود اما میتوانم تضمین بدهم با نپیوستن به این لایحه بهانه زیاد به دست آمریکا برای افزایش فشارها خواهد افتاد .

هاشمی در خصوص لایحه fatf تاکید داشت:

چند سوال در خصوص این لایحه مطرح میشود که باید جواب داده شود.

آیا آمریکا لیستی که تهیه کرده است به چه بهانه ای است ؟

آیا بهانه های آمریکا با این طرح تمام شدنی است یا خیر ؟

مبنای بهانه گیری های آمریکا برای فشار برای جمهوری اسلامی حقوقی است یا سیاسی و بر اساس زیاده خواهی آمریکا است ؟چرا که امریکا یک روز بهانه موشک های بالستیک و یک روز فعالیت های دفاعی را بهانه میکند لذا وقتی برای فشار دشمن هیچ گونه پایانی متصور نیست بهترین راه برای رفع فشار دشمن مستحکم کردن قدرت درونی کشور است پس تازمانی که ما روی پای خود وا نایستاده ایم امریکا هیچوقت مشکل ما را حل نخواهد کرد زمانی دشمن از ما دست خواهد کشید که از ما راضی بوده و ما مطیع محض باشیم مثلا عربستان با این همه خوش خدمتی باز آمریکا عربستان را تحت فشار قرار می دهد .

امام جمعه ماکو گفت:دشمن میخواهد ما ذلت را قبول کنیم اما پیام امام حسین به ما کلام هیهات من ذلت است که در این مسئله شورای نگهبان میتواند نقش اساسی داشته باشد البته افرادی هستند که در تلاش هستند با به فشار گذاشتن شورای نگهبان آنها را به مصلحت اندیشی وا داشته و از وظیفه خود دور کند الان افراد انقلابی و ولایی میگویند وظیفه ما در این وضعیت چیست ؟وظیفه ما این است آرامش را در جامعه ایجاد کنیم تا شورای نگهبان در آرامش بتواند وظیفه خود را عمل کند.

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=6519
  • ارسال توسط :
  • 992 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای بهترین راه برای رفع فشار دشمن مستحکم کردن قدرت درونی کشور است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.