افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 28 March , 2024
19

بسیجیان و ضابطین قضایی ضامن امنیت و اسایش کشور می باشند

  • کد خبر : 7053
  • ۰۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۹
بسیجیان و ضابطین قضایی ضامن امنیت و اسایش کشور می باشند

دادستان شهرستان ماکو در همایش گشت های بسیج محله محور (رضویون) گفت : بسیجیان و ضابطین قضایی در هر زمینه آگاهانه عمل میکنند .

به گزارش مرزداران ؛ همایش گشتهای بسیج محله محور (رضویون ) با حضور فرماندهان پایگاه ها و بسیجیان در مسجد باب الحوائج محله تازه برگزار شد .

در در این برنامه در ابتدای مراسم مراد زاده مسئول عملیات سپاه ماکو ضمن خیر مقدم به حضار گزارش مختصری درباره ی گشت های بسیج محله محور ارائه نموده و گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در راستای تامین امنیت در سطح مملکت گشت های بسیج محله محور تشکیل داده است که دارای تعاریف خاص خود میباشد.

در ادامه برنامه محمد باقرلو فرمانده سپاه ماکو در خصوص شان و منزلت یک بسیجی و مسئولیت یک فرد بسیج گفت : بسیجیان حافظان امنیت شبانه روزی این مرز و بوم هستند.

محمد باقرلو افزود: نهاد بسیج یادگار امام (ره) بوده و مورد توجه حضرت آقا و مورد توجه قوه قضائیه و مسئولین رده یک کشور می باشد و ناموس،ارث،جان،مال و اسرار مردم بر عهده ی بسیجیان می باشد و یک فرد بسیجی همیشه برای ایثار و فداکاری آماده است.

وی تصریح داشت : شهرستان ماکو دارای ۱۲۷ تیم گشت بسیج محله محور بوده و تمامی اعضای تیم ها آموزش کامل را دیده اند.

 

محمد باقرلو ضمن  تقدیر و تشکر از حضور مسئولین قوه قضائیه بیان داشت : قوه قضائیه همیشه دست راست ما است و همیشه توصیه هایشان راه گشا بود و هست.

در پایان این برنامه عباس نژاد دادستان عمومی و انقلاب ماکو ضمن تبریک هفته وحدت و میلاد حضرت محمد (ص) و ولادت امام صادق (ع) از زحمات بسیجیان و سپاهیان ماکو تقدیر و تشکر کرد و افزود : بر اساس تفاهم نیروی انتظامی و قوه قضائیه با بسیج مستضعفان قرار شد که بسیجیان دلاور در کل مناطق کشور برای حفظ امنیت این مرز و بوم بر حافظان امنیت و نیروهای انتظامی کمک نمایند.

وی افزود : اعضای تیم گشت بسیج اگر با جرائم مواجه شوند باید اطلاعات آن مورد را در اختیار ضابطین قضایی قرار داده تا رسیدگی کامل صورت گیرد.

عباس نژاد توضیحات مختصری از مواد ۲۸ تا ۶۳ قانون آئین دادرسی و مسئولیت ضابطین قضایی ارائه نمود.

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=7053
  • ارسال توسط :
  • 1007 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای بسیجیان و ضابطین قضایی ضامن امنیت و اسایش کشور می باشند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.