افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 29 March , 2024
19

معرفی کتاب فصل پاییز و زمستان بسیج

  • کد خبر : 7191
  • ۰۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۸
معرفی کتاب فصل پاییز و زمستان بسیج

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه ماکو در گفتگو با خبرنگاران به معرفی عناوین کتابهای فصل پاییز و زمستان بسیج درسال جاری پرداخت .

به گزارش مرزداران ؛ احد حاجی زاده معاون فرهنگی اجتماعی سپاه ماکو در گفتگو با خبرنگار مرزداران ضمن معرفی عناوین کتابهای فصل پاییز و زمستان بسیج درسال جاری اظهارداشت:

باعنایت به اهمیت موضوع کتاب و کتابخوانی و همچنین ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی و فرهنگ ایثار و شهادت و نیز راه اندازی پویش کتابخوانی “فصل باران “همزمان در سراسرکشور با استفاده از ظرفیت عظیم و با انگیزه بسیج ، کتابهای فصل پاییز و زمستان‌ بسیج معرفی می شوند.

وی گفت : این کتابها درچهار عنوان :
(۱) . “اسم تو مصطفاست ” به نویسندگی راضیه تجار در انتشارات روایت فتح با موضوع روایتی داستانی از زندگی شهید مدافع حرم پهلوان شهید مصطفی صدرزاده که در سال۹۴در حلب سوریه به شهادت رسیده اند. (۲).”ابدی” با نویسندگی مهدی صفری در انتشارات شهرستان ادب ، رمانی جذاب که ماجرای جوانی بنام امیرعلی است که بهمراه داماد و یک عده جوان به زیارت عتبات عالیات میروند که در سفر به کاظمین توسط داعش غافلگی و اسیر میشوند (۳).”قصه دلبری ” به نویسندگی محمدعلی جعفری در انتشارات روایت فتح با موضوع زندگینامه شهید مدافع حرم محمد حسین محمدخانی (۴)”احضاریه “روایت یک روزنامه نگار و نویسنده که برای سفر به کربلا احضار میشود. به نویسندگی علی موذنی در انتشارات نشر اسم در فصل پاییز و زمستان در اختیار عموم مردم قرار میگیرد.

وی تصریح کرد علاقه مندان جهت خرید کتاب و شرکت در مسابقه کتابخوانی و همچنین اطلاع از کم و کیف کتاب های معرفی شده باشماره تلفن ۶۶۹۸۰۴۲۲_۰۲۱ دفتر پویش مطالعاتی فصل باران و یا به سایت www.irghalam.comمراجعه نمایند.

حاجی زاده در ادامه افزود : فعالان عرصه کتاب و کتابخوانی در شهرستان جهت ترویج و تبلیغ کتاب فصل میتوانند کتب معرفی شده را با تخفیف مناسب خریداری نمایند بدین منظور معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه ماکو آمادگی دارد ضمن دریافت سفارشات ، نسبت به تهیه و تحویل کتب اقدام فرمایند.

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=7191
  • ارسال توسط :
  • 1055 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای معرفی کتاب فصل پاییز و زمستان بسیج بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.