افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 29 March , 2024
20

جمع وری دو میلیارد و دویست میلیون ریال صدقه در هشت ماه اول امسال

  • کد خبر : 7282
  • ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۸:۰۰
جمع وری دو میلیارد و دویست میلیون ریال صدقه در هشت ماه اول امسال

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان ماکو گفت : دو میلیارد و دویست میلیون ریال صدقه در این شهرستان جمع آوری شده ،که درسرفصلهای مختلف درمانی ،تحصیلی ،جهیزیه،عمرانی مددجویان محترم شهرستان هزینه شده است.

به گزارش مرزداران ؛ محمد محمد نژاد رئیس کمیته امداد امام  (ره) ماکو در مصاحبه با خبرنگار مرزداران  با بیان اینکه سال گذشته 133 میلیون تومان با همت خیرین جمع اوری شده بود ضمن تقدیر از خیرین گفت: در هشت ماهه امسال، دو میلیارد و دویست میلیون ریال صدقه در این شهرستان جمع آوری شده ،که درسرفصلهای مختلف درمانی ،تحصیلی ،جهیزیه،عمرانی مددجویان محترم شهرستان هزینه شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل شاهد رشد ۱۰۰ درصدی هستیم.

وی با اشاره به آمار کودکان دارای سوء تغذیه شهرستان ماکو افزود : تعداد 120 کودک شناسایی شده دارای سوء تغذیه در  شهرستان ماکو وجود دارد که باهمکاری شبکه بهداشت سالانه 120 میلیون تومان سبد غذایی از طرف کمیته امداد برای این کودکان مساعدت میگردد .

محمد نژاد تصریح داشت : هدف از اهدای سبد غذایی به این کودکان ، کامل شدن منحنی رشد آنها می باشد تا درآینده خدای نکرده به کودک معلول تبدیل نشوند .

وی با اشاره به آمار خانواده های تحت پوشش کمیته امداد در ماکو خاط نشان ساخت : جمعیت شهرستان از لحاظ خانوار 7.04 درصد و 3.52 از نظر جمعیتی تحت پوشش کمیته امداد ماکو بوده و از تمامی خدمات بهره مند هستند.

وی حضور خیرین و مددجویان را در کمک به رسیدن اهداف کمیته امداد امام خمینی بسیار تاثیرگذار دانست و گفت: با کمک خیرین کمیته امداد، ماکو نسبت به سایر شهرهای همجوار در امداد رسانی مالی به نیازمندان تحت پوشش خود موفق تر است.

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=7282
  • ارسال توسط :
  • 1080 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای جمع وری دو میلیارد و دویست میلیون ریال صدقه در هشت ماه اول امسال بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.