افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 28 March , 2024
20

امروزه مقاومت در برابر استکبار جهانی شده است

  • کد خبر : 7453
  • ۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۴
امروزه مقاومت در برابر استکبار جهانی شده است

امام جمعه ماکو گفت : مهمترین عامل شکست سیاست های امریکا مقاومت مردم ایران و کشور های اسلامی است و بحث مقاومت در برابر استکبار جهانی شده است.

به گزارش مرزداران ؛ حجت الاسلام هاشمی امام جمعه شهرستان ماکو در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه گفت :تقوا را باید در وجود خود تقویت کرده و عفو و گذشت را که جزء سیره انبیاء است سرلوحه خود قرار دهید .

وی افزود :خدا وند در چند مرحله رحمت خویش را بر بنده های خود جاری میسازد مگر اینکه انسان از درگاه خداوند دور شود
اگر مردم آستانه صبر خود را بالا ببرند خانواده در آسایش بوده و هنجارشکنی ها در جامعه کم میشود

وی با اشاره به عفو خانواده مقتول پس از ۴۰ سال تصریح کرد :خانواده چالاکی در ماکو بعد از 40 سال قاتل پدر خویش را بخشیدند.

وی با اشاره به طرح آبیاری نوین گفت: اجرای طرح آبیاری نوین و کارهای جهادی جهاد کشاورزی ماکو را به قطب کشاورزی تبدیل خواهد کرد.

وی با اشاره به بیانات رهبری خاطر نشان ساخت:
وعده ای که خداوند در قرآن به پیروی مردم فلسطین اشاره کرده است که خداوند در سوره اسراء می فرماید ما به بنی اسرائیل در کتاب تورات ابلاغ کردیم که شما دو بار در زمین اعلام برتری و خون به پا خواهید کرد که اولین فساد و برتری را که کردید خداوند بندگان پیکار جو را برای شما خواهد فرستاد لذا باید توجه داشت که پیروزی فلسطین در سایه مقاومت ممکن خواهد بود.

حجت الاسلام هاشمی با اشاره به جواب حضرت آقا در مقابل اسرائیل گفت: حضرت آقا در جواب اسرائیل که گفت ایران باید از این منطقه خارج شود فرمودند اینجا خانه ما است و این شما هستید که برای پیشبرد اهداف خود وارد منطقه میشوید و نا امنی ایجاد میکنید؛اکنون بعد 9 ماه بیانات رهبری به واقعیت تبدیل و آمریکا به این نتیجه رسیده است که نیروهای خود را از سوریه و یمن خارج کنند و خروج آمریکا از افغانستان شکست سیاست های آنها است لذا مهمترین عامل مقاومت مردم ایران و کشور های اسلامی است و بحث مقاومت در برابر استکبار جهانی شده است.

امام جمعه ماکو با سالروز قیام مردم قم گفت: قیام مردم قم در راستای دفاع از ولی فقیه زمان انجام شد قیام 19 دی زمینه ساز پیروزی انقلاب بوده و در راستای ایمان بصیرت می باشد و شبیه آن 9 دی است و در فتنه 88 نیز هدف اصلی ولایت فقیه بود

شایان ذکر می باشد که در بین دو برنامه از خانواده چالاکی به دلیل عفو قاتل پدر شان پس از 40 سال تقدیر به عمل امد.

 

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=7453
  • ارسال توسط :
  • 1134 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای امروزه مقاومت در برابر استکبار جهانی شده است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.