افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 17 April , 2024
24

جشنواره غذاهای سنتی

  • کد خبر : 7876
  • ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۶
جشنواره غذاهای سنتی

جشنواره غذاهای سنتی با حضور مسئولین در حسینیه روستای هندور ماکو برگزار شد .

به گزارش مرزداران ؛ جشنواره غذاهای سنتی با حضور مسئولین در حسینیه روستای هندور ماکو برگزار شد .

در این برنامه فرماندار ضمن تقدیر و تشکر از زحمات عزیزان گفت :  این انقلاب نتیجه خون پاک شهدا میباشد .

وی ضمن تقدیر و تشکر از دهیار روستای هندور به خاطر فعالیت ها گفت :بهتر است در جهت عمران و آبادانی روستا زیاد تلاش کنیم و این روستا به دلیل موقعیت مکانی و نزدیکی به شهر باید در جهت عمران و آبادانی آن تلاش کرد

وی افزود این همه زحمت که کشیده شده باید معرفی و برند سازی بشود تا شناخته شود  و باید علاوه بر حفاظت از سنت ها در جهت به روز بودن تلاش های زیادی کنیم  لذا سعی کنیم فعالیت های خود را به سمت برند شدن ببریم .

وی در خصوص غذاهای سنتی گفت : جدایی از غذاهایی سنتی و مصرف غذاهای هورمونی و فست فود ها انسان را به مرض قند و بیماری های مختلف دچار میکند .

عباسی پیشنهاد تشکیل انجمن حمایت از غذاهایی بومی محلی برای تجمع این عزیزان در یک جا و هم برای حفظ حقوق صنفی این عزیزان را ارائه داد .

 

در امام جمعه ضمن تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب و تسلیت ایام فاطمیه گفت: مهمترین نقشی که یک خانم در بحث خانواده دارد تربیت فرزندان است

وی با اشاره نقش مادران در تربیت فرزندان برای ارسال به جبهه گفت : بهشت زیر پای مادران است مادرانی که فرزندان انها  با نثار کردن جان خود  درخت تناور انقلاب را ابیاری کردند .

وی در خصوص خانواده و وظایفی که دارند گفت : نقش علی (ع )کمک در منزل و کار در بیرون بود و مسوولیت  داخلی منزل با فاطمه زهرا (س) بود لذا این مسوولیت را در کنار تربیت فرزندان انجام می دادند .

هر فردی موفق در کنار خود همراه و زنی موفق داشته است همسر حضرت محمد حضرت خدیجه همسر حضرت علی حضرت فاطمه زهرا میباشد

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=7876
  • ارسال توسط :
  • 2162 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای جشنواره غذاهای سنتی بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.