افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 19 March , 2024
22

ویژه برنامه روز مادر

  • کد خبر : 8482
  • ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۰
ویژه برنامه روز مادر

ویژه برنامه روز مادر به همت حوزه خواهران حضرت معصومه بازرگان با حضور مسئولین و بانوان شهر بازرگان در سالن ساختمان شماره 2 سازمان منطقه ازاد ماکو برگزار شد  .

 

به گزارش مرزداران ؛ ویژه برنامه روز مادر به همت حوزه خواهران حضرت معصومه بازرگان با حضور مسئولین و بانوان شهر بازرگان در سالن ساختمان شماره 2 سازمان منطقه ازاد ماکو برگزار شد  .

در این برنامه در ابتدا خانم دادگر فرمانده حوزه خواهران حضرت معصومه بازرگان ضمن خیر مقدم سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا و روز مادر را به تمامی مادران حاضر در برنامه تبریک گفت .

وی حضرت فاطمه را نمونه بارز و الگوی تمام بانوان عنوان کرده و گفت : حضرت فاطمه (س) نمونه بارز حجاب ، همسر داری ، پاکدامنی ،  شجاعت ، وفاداری و گنجینه تمام فضایل یک زن می باشد که خداوند چنان جایگاه بلندی ام ابیها اعطا کرد که تمام دلیل پیدایش تمام جنات از نور وجود این حضرت می باشد لذا رفتار ، کردار و خصوصیات آن حضرت را بر خود الگو و چراغی بر زندگی خود قرار دهیم .

در ادامه این برنامه گروه سرود مهد کودک ترانه کودکی و شاعر جوان رقیه کاظمی شعر خوانی کردند .

سپس حجت الاسلام باقر زاده حسینی امام جماعت مسجد حضرت ابوالفضل بازرگان ضمن تبریک روز زن و ولایت دخت نبی مکرم اسلام حضرت صدیقه طاهره فاطمه زهرا (س) ، حضرت زهرا را نمونه بارز و الگوی زندگی خوانده و گفت : وقتی زیارت نامه حضرت زهرا را می خوانیم خداوند میگوید امتحان کردیم حضرت زهرا را قبل از خلقت آدم یعنی اینکه مقام فاطمه زهرا چنان والا می باشد که قبل از افرینش انسان خداوند حضرت زهرا را افریده و امتحان کرده بود ؛ اینکه تمام هم و غم او این باشد انسان ها را به راه راست هدایت کند .

وی با اشاره به اوصاف حضرت فاطمه زهرا و خصوصیات وی گفت  : صفت حضرت زهرا و اخلاق وی در تربیت فرزندان بر ما الگو می باشد چرا که امروزه خانواده ها کمتر برای فرزندان وقت میگذارند بیشتر فرزندان 90 درصد اوقات فراغت خود را در فضای مجازی هستند .

وی با اشاره به دسیسه های دشمن برای تزلزل بنیان خانواده تصریح داشت : تمام دشمنان اسلام در دنیا هم و غم آنها این است که ابهت خانواده را از بین ببرند با انواع و اقسام مکر و حیله و احرافات و تنها هدف این است که کانون گرم و با محبت خانواده که اسلام یر آن تاکید کرده است از بین ببرند لذا بانوان و مادران گرامی باید هوشیار بوده و حرت فاطمه زهرا (س) را بر خود الگو قرار دهند .

در ادامه این برنامه شاعر جوان اسماء جعفر پور شعر خوانی و در ادامه گروه سرود مدرسه مهر گلزار بازرگان سرود خود را ارائه دادند .

پس از مولودی خوانی مداح اهلبیت احمد اسماعیل زاده کیک ولادت  حضرت فاطمه زهرا با دست مادر شهید نویددوش بریده و در ادامه از مربیان برتر ، عروسان نمونه شهرستان ، همسر و مادر شهدا برترین های مسابقات ورزشی با اهدای هدیه و لوح تجلیل به عمل امد .

   

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=8482
  • ارسال توسط :
  • 1381 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای ویژه برنامه روز مادر بسته هستند

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.