افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 29 March , 2024
22

مراسم دانش اموزی کمک به سیل زدگان

  • کد خبر : 8859
  • ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۸
مراسم دانش اموزی کمک به سیل زدگان

مراسم دانش اموزی کمک به سیل زدگان با حضور مسئولین در مدرسه دخترانه مریم و نمونه دولتی شهید محمد نژاد ماکو برگزار شد .

به گزارش مرزداران ؛ مراسم دانش اموزی کمک به سیل زدگان با حضور مسئولین در مدرسه دخترانه مریم و نمونه دولتی شهید محمد نژاد ماکو برگزار شد .

در این برنامه در ابتدا باقری مدیر مدرسه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه به حاضرین خیر مقدم گفت .

سپس حجت الاسلام و المسلمین هاشمی امام جمعه شهرستان ماکو ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت : خداوند می فرماید انسانهای با تقوا کسانی هستند که اقامه نماز را برپا می دارند نه فقط کسانی که نماز میخوانند چون این بر امت اسلامی واجب است که در همه نهاد ها نماز را بر پا دارند .
وی با اشاره به ویژگی های دیگر افراد با تقوا افزود : این افراد از آن چیز هایی که خداوند به آنها روزی کرده است، انفاق میکنند .
وی تصریح داشت : با توجه به اینکه ایام ولادت ابا عبدالله الحسین (ع) و سالروز ولادت قمر منیر بنی هاشم و فردا تولد امام سجاد (ع)به تناسب سالروز ولادت امام حسین میخواهیم موضوعی که سیره اهلبیت عصمت و طهارت داشتند و موضوعی که قرآن کریم نیز آن را بیان میکند یعنی در خصوص انفاق صحبت کنیم  که بیشتر  در شان امیر المومنین و در شان فاطمه زهرا (س) می باشد .
وی تاکید داشت : امروز کشور  ما دچار سیل شده و بعضی خانواده ی خود و خانه و کاشانه خود را از دست داده اند لذا نباید هموطنان خود را فراموش کنیم امروز آنها به ما نیاز دارند در هر صنفی که باشند فلذا امیر المومنین می فرمایند :مردم از دو گروه خارج نیستند یا برادر دینی شما هستند یعنی مسلمان هستند یا هم نوع شما هستند یعنی انسان هستند که اگر از نوع اول باشند وظیفه برادری و اگر از نوع دوم باشند وظیفه انسانی حکم میکند به انها کمک کنیم .
وی در پایان گفت : امید داریم که بتوانیم همه یگانها که دست به دست هم دادند و به سیل زدگان کمک میکنند ما هم سهمی کوچکی از این کمک ها را داشته باشیم و تقدیر و تشکر میکنیم از دانش آموزان که به فکر سیل زدگان بوده اند .

در ادامه حمزه لو معاون فرهنگی سازمان منطقه ازاد تجاری -صنعتی ماکو ضمن تبریک اعیاد شعبانیه کمک به همنوعان را وظیفه اصلی هر فرد عنوان کرده و گفت : همانگونه که اگر اتفاقی برای شهر ما خدایی نکرده می افتاد ما انتظار کمک از همنوعان خود داشتیم اکنون باید دست در دست هم ضمن کمک به هموطنان سیل زده خودمان با انها همدردی کنیم .

 

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=8859
  • ارسال توسط :
  • 2038 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای مراسم دانش اموزی کمک به سیل زدگان بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.