افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 29 March , 2024
31

همایش تبیین گام دوم انقلاب

  • کد خبر : 9790
  • ۰۵ تیر ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۷
همایش تبیین گام دوم انقلاب

همایش تبیین گام دوم انقلاب با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و مسئولین شهرستانی در بازرگان برگزار شد .

به گزارش مرزداران ؛ همایش گام دوم انقلاب با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء استان اذربایجان غربی و مسئولین شهرستانی در ساختمان شماره 2 سازمان منطقه ازاد ماکو برگزار شد .

در این برنامه در ابتدا سید مهدی غفاری فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو ضمن خیر مقدم به مطالبی در خصوص وظیفه بسیج در اجرایی نمودن گام دوم انقلاب اشاره کرده و گفت : اجرایی نمودن گام دوم انقلاب نباید در همایش ها و برنامه ها محصور گردد لذا باید تمامی دستگاه های اجرایی و مسئولین در اجرایی کردن بیانیه گام دوم انقلاب نهایت تلاش و اهتمام خود را به کار گیرند تا بتوانیم به سمت تمدن سازی پیش برویم .

در ادامه این برنامه حجت الاسلام سرایی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء استان اذربایجان غربی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب گفت : چالش دیروز این بود کسی به تسلیحات آمریکا نزدیک نشود اما چالش امروز این است کسی به موقعیت نظامی ایران نزدیک نشود تا دیروز می توانستند با یک هلیکوپتر ایران را ساقط کنند اما امروز ایران اسلامی توانسته با اقتدار خود سربازان امریکایی را دستگیر کند و یا پهباد امریکایی را بزند و امریکا و دشمنان را در بهت و تعجب بگذارد .

وی افزود : امروز آمریکایی ها این جرات را ندارند به ایران حمله کنند باید این رابدانیم که علیه رژیم صهیونیستی چهل قطعنامه صادر شده اما آمریکا وتو کرده است امروز ساقط کردن ایران توسط آمریکا یا اینکه حتی بتوانند جبهه داخلی را خنثی کنند به خواب و خیال تبدیل شده است و به این نمیتوانند دست پیدا کنند.

وی صریح داشت : ایران در این چهل سال (گام اول ) دستاوردهای زیادی داشته است از جمله 14 میلیون دارای تحصیلات عالیه ، 7 درصد ذخایر معدنی جهان ، وجود دانشمندان بزرگ و عارفان بزرگ لذا نکته ای که در گام دوم باید به آن توجه کنیم این بیانیه بسیار مهم را یک عالم یک فیلسوف ننوشته او امام انقلاب می باشد هم عارف هم فیلسوف و هم امام انقلاب می باشد .

وی خاطر نشان ساخت : دشمن جرات حمله به جمهوری اسلامی ایران را ندارد .

 

حجت الاسلام سرایی گفت دیدگاه مقام معظم  رهبری در مقابل مسئولان کشور این است که مدیران هم باید جهادی و هم مدیران انقلابی باشند و نقش جوانان در تبیین گام دوم انقلاب باید بسیار مهم میباشد که باید تلاش کنند تا هدف آمریکا را که نابودی این کشور می باشد خنثی کنند .

وی با اشاره به حیله دشمنان گفت : تئوری آمریکایی در سال 97 این بود که قبل اینکه پیروزی انقلاب در ایران جشن گرفته شود آمریکا خود این پیروزی را جشن بگیرد لذا دشمن دنبال یک عملیات روانی است تا با این عملیات روانی بتواند نقشه های خود را اجرا کنند .

وی تاکید داشت : امروز ما باید معنویت و بینش زیادی داشته باشیم تا بتوانیم با بینش خود توطئه های دشمنان را بشناسیم .

وی با اشاره به سفر حج گفت : سالانه 3 میلیون زائر برای حج به مکه میرود در مکه تبلیغات ممنوع میباشد حج ابراهیمی یعنی انتقال پیام عالم به برادران دینی در حالی که در مکه اجازه تبلیغ وجود ندارد .

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء استان اربایجان غربی گفت : اگر بخواهیم گام دوم عملی شود بردن این گام دوم در مدارس و حوزه ها و نوشتن مقالات و پایان نامه ها و تز ها در  خصوص گام دوم از ضروریات می باشد در حالی که بیشترین مقاله ها در مکه در بحث زیر سوال بردن عقاید مسلمانان می باشد .

حجت الاسلام سرایی با اشاره به جریان محمد مرسی رییس جمهور سابق مصر گفت : محمد مرسی در حین محاکمه مُرد مشکل وی این بود اشتباه راهبردی کرد وی  گفت : من مثل ایرانی ها عمل نخواهم کرد ایرانی ها 38 سال با شاخ گاو بازی میکنند آنها حکومت داری بلد نیستند من بلد هستم به جای بازی با شاخ گاو باید شیر گاو را دوشید و وی تنها ریاست جمهوری بود که به دیدار با رهبر ایران نرفت الان چه شد ؟ جز مرگ چیزی برای وی نماند البته خیانتی که وی به انقلاب مصر کرد هیچکس  نکرد مرسی در یک روز 700 نفر را یه جوخه اعدام داد .

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=9790
  • ارسال توسط :
  • 1181 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای همایش تبیین گام دوم انقلاب بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.