افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 19 April , 2024
20

پردیس دانشگاه هنر در مناطق آزاد ایجاد می شود

  • کد خبر : 10076
  • ۲۵ تیر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۷
پردیس دانشگاه هنر در مناطق آزاد ایجاد می شود

معاون فرهنگی، اجتماعی و صنایع خلاق دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور گفت:‌ تفاهم نامه ایجاد پردیس دانشگاه هنر در مناطق آزاد بین این معاونت و دانشگاه هنر منعقد شده و مناطق آزاد اروند و کیش در این خصوص پیش قدم هستند.

به گزارش مرزداران ؛ محمدرضا رستمی در هجدهمین اجلاس مشترک معاونان و مدیران فرهنگی اجتماعی و گردشگری سازمان های مناطق آزاد کشور افزود: در مناطق آزاد تقریبا در تمامی رشته های دانشگاهی پردیس ایجاد شده است ولی در موضوع هنر و صنایع خلاق اقدام اساسی صورت نگرفته است.

وی با اشاره به اینکه مناطق ازاد ظرفیت خوبی از نظر دانشجویان داخلی و خارجی دارد ادامه داد: احداث مدرسه عالی هنر و صنایع خلاق نیز در مناطق آزاد پیگیری می شود که در این زمینه نیز از ظرفیت های دانشگاه هنر بهرمند خواهیم شد.

رستمی همکاری در زمینه هدایت و حمایت از پایان نامه های تحصیلی با در نظر گرفتن اولویت های پژوهشی مناطق آزاد و وویژه را از دیگر موضوعات همکاری مناطق آزاد و دانشگاه هنر دانست و گفت:‌ کمک به توانمندسازی جوامع محلی و سازمان های مردم نهاد مناطق آزاد و ویژه اقتصادی از طریق آموزش های کاربردی با تاکید بر توسعه صنایع فرهنگی و خلاق با همکاری دانشگاه هنر انجام می شود.

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=10076
  • ارسال توسط :
  • 1186 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای پردیس دانشگاه هنر در مناطق آزاد ایجاد می شود بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.