افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 29 March , 2024
30

مراسم تشییع پیکر شهیدان ناصر مهدی زاده و ناصر سروری

  • کد خبر : 10206
  • ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۸
مراسم تشییع پیکر شهیدان ناصر مهدی زاده و ناصر سروری

مراسم احترام نظامی به پیکر شهیدان ناصر مهدی زاده و ناصر سروری وسپس تشییع پیکر این شهیدان سر افراز به دست مردم شهید پرور در ماکو برگزار شد .

به گزارش مرزداران ؛ مراسم احترام نظامی به پیکر شهیدان ناصر مهدیزاده و ناصر سروری  به دست مردم شهید پرور در ماکو برگزار شد .

در این مراسم در ابتدا پیکر شهیدان ناصر مهدیزاده و ناصر سروری در بین دستان مردمشهید پرور ماکو از مقابل مخابرات تا مقابل بانک انصار تشییع و سپس پیکر شهیدان به زادگاه خودشان (شهید ناصر مهدیزاده به بازرگان و شهید ناصر سروری به روستای نازک ) جهت تشییع و مراسم احترام نظامی منتقل گردید .

پس از برگزاری مراسم احترام نظامی در بازرگان پیکر شهید ناصر مهدیزاده در بین دستان مردم بازرگان تشییع و نماز میت آن شهید بزرگوار توسط حجت الاسلام اصغری امام جماعت مسجد جامع بازرگان اقامه گردید .

لازم به ذکر می باشد پیش از ظهر دیروز دو تن از دلاورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حین انجام مأموریت در مناطق مرزی و صعب العبور در اثر سانحه به شهادت رسیدند و متاسفانه در این حادثه یک نفر از همرزمان این شهیدان مجروح شده بود که بعد از انتقال به مراکز درمانی تحت مداوا قرار گرفت و هم اکنون حال عمومی ایشان مطلوب می باشد .

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=10206
  • ارسال توسط :
  • 1841 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای مراسم تشییع پیکر شهیدان ناصر مهدی زاده و ناصر سروری بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.