افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 29 March , 2024
24

اقتدار ، ایثار و مقاومت خانواده شهدا در اقتدار کشور تاثیر بسیار دارد

  • کد خبر : 11287
  • ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۶
اقتدار ، ایثار و مقاومت خانواده شهدا در اقتدار کشور تاثیر بسیار دارد

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو گفت :مسائل منطقه امروز بدون حضور ایران قابل‌حل نیست و تفکر بسیجی امروز توانسته نام مقاومت را که برگرفته از اسلام ناب محمدی است، به دنیا دیکته کند.

 

به گزارش مرزداران ؛ مراسم یادواره شهدا با عنوان آبروی محله با حضور پایگاه های بسیج ، مسئولین ، و هیئت های مذهبی و اهالی به مناسبت هفته دفاع مقدس صبح امروز در محله قره کورپی ماکو برگزار شد .

در این برنامه سرهنگ پاسدار سیدمهدی غفاری فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو به عنوان سخنران برنامه با تاکید بر اینکه شهدای دفاع مقدس ثابت کردند که با تکیه به قدرت ولایت‌پذیری و انگیزه قربه‌الله می‌توان بر سلاح دشمن غلبه کرد، اظهار کرد: هفته دفاع مقدس مظهر فداکاری، آرمان‌خواهی، ایستادگی و مقاومت است.

وی افزود : امروز بیش از پیش نیاز به استمرار راه شهدا و مسلک آنها می باشد ، نیاز به مبارزه با فساد ، ظلم ستیزی و استکبار ستیزی به تاسی از فرهنگ عاشورا .

وی با اشاره به اینکه امروز در سایه خون شهدا، عزت و اقتدار در کشور بیش از انقلاب حاکم است، تصریح کرد: امروز شاهد عدم حضور ناوهای دریایی آمریکایی در منطقه آبی ایران بوده و حضور آنها در منطقه تنها با اجازه ایران امکان‌پذیر خواهد بود و این در صورتی می باشد که ناوهای دریایی امریکا برای ورود به ابهای ایران به زبان فارسی از مرزبانان ما اجازه ورود میخواهند ایا این اوج اقتدار نیست ؟

 

فرمانده سپاه ماکو تصریح داشت :  مسائل منطقه امروز بدون حضور ایران قابل‌حل نیست و تفکر بسیجی امروز توانسته نام مقاومت را که برگرفته از اسلام ناب محمدی است، به دنیا دیکته کند.

وی گفت : دشمن در مقابل ایران عاجز می باشد اما چه چیز باعث شده است که دشمن از آنهمه امکانات نمیتواند استفاده کند ؟  این نتیجه فرهنگ ایثار و شهادت طلبی و فرهنگ بسیجی می باشد .

 

وی با تاکید بر اینکه وظیفه امروز ما زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا و مقابله با فساد و ظلم‌ستیزی است، خاطرنشان کرد: امروز آگاه‌سازی اقشار مختلف جامعه وظیفه همگانی ما بوده تا فرهنگ ایثار و شهادت از بین نرود.

وی هشدار داد : دشمن می خواهد با استفاده از غافلان، فرهنگ ایثار و شهادت و فرهنگ بسیجی را از بین ببرد اما ما نخواهیم گذاشت ما باید نام شهدا را بزرگ نگه داریم  لذا در جایی که عزت ، اقتدار و حکمت داشته باشیم دشمن نمیتواند غلطی بکند .

وی با اشاره به پیشرفت‌های کشور در حوزه‌های موشکی و تجهیزات جنگی یادآور شد: اوج اقتدار ایران موجب شده تا امروز این کشور تجهیزات نظامی و جنگی را به سایر ملل صادر کند.

سرهنگ غفاری خاطر نشان ساخت : اقتدار ، ایثار و مقاومت خانواده شهدا در اقتدار کشور تاثیر بسیار دارد .

غفاری با تاکید بر اینکه هرکس که به خانواده شهدا خدمت می‌کند، درواقع آینده خود را با نور شهدا تضمین کرده است، بیان کرد: مزار شهدا میعادگاه عارفان و عاشقان بوده، لذا حضور در این اماکن وظیفه است.

 

وی امنیت کشور را مدیون خون شهدا دانسته و گفت :ما باید ضمن مطالعه زندگی‌نامه شهدا مرام شهدا را با صداقت ادامه دهیم ؛ شهدایی که مرام و مسلک حسینی را بر خود الگو قرار دادند و روی خاک های سوزان خوزستان و قله های کردستان خون خود را فدا کردند تا من و شما امروز در امنیت زندگی کنیم .

فرمانده سپاه ماکو مردم‌داری و در بین مردم بودن را دو بحث مهم برای مسئولان یاد کرد و افزود: مسئولان باید قدر مردم را بدانند، چرا که مردم در برابر فشارهای وارده ایستادگی را مفهوم و معنا کرده‌اند و توسعه اقتصادی و تقویت معیشت مردم باید به‌جدیت از سوی مسئولان پیگیری شود. .

در ادامه این برنامه داوود ابراهیم زاده مداح اهلبیت عصمت و طهارت در مدح امام حسین (ع) مدیحه سرایی کرده و در پایان از خانواده های شهدا با اهدای لوح و هدیه تجلیل به عمل آمد .

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=11287
  • ارسال توسط :
  • 1312 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای اقتدار ، ایثار و مقاومت خانواده شهدا در اقتدار کشور تاثیر بسیار دارد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.