افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 29 March , 2024
20

معنویت این انقلاب الهام گرفته از مکتب عاشورا می باشد

  • کد خبر : 11413
  • ۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۴
معنویت این انقلاب الهام گرفته از مکتب عاشورا می باشد

رئیس مجمع عالی بسیج ماکو در نشست بصیرتی در مدرسه دخترانه نیایش ماکو گفت : امروز مقوله مطرح در جهان دو ابر قدرت اسلام و استکبار می باشد. علت پایداری این انقلاب پیگیری شعارهایی است که با فطرت بشری سازگار است برابری. برادری .عدالت .استقلال.آزادی.معنویت این انقلاب الهام گرفته از مکتب عاشورا می باشد .

به گزارش مرزداران ؛ نشست بصیرتی با حضور حسین قویدل رئیس مجمع عالی بسیج  شهرستان و استاد دانشگاه ازاد اسلامی ماکو در مدرسه دخترانه نیایش ماکو برگزار گردید .

در این برنامه دکتر قویدل با تبریک هفته دفاع مقدس گفت : جنگ تحمیلی توطئه بزرگ دشمنان علیه انقلاب اسلامی بود وقتی صدام جنگ را شروع کرده و درخواست مصاحبه را رد کرد و گفت مصاحبه پنج روز دیگر تهران ؛ دشمنان همیشه درمورد این انقلاب اشتباه محاسباتی داشتند اینها داستان نیستند همه واقعیت تاریخ می باشند باید دوران دفاع مقدس را بررسی کنیم که شهدا و رزمندگان دفاع مقدس چه رشادت ها از خود نشان دادند و دو ابر قدرت آن زمان را شکست دادند وامروز معجزه امنیت جامعه حاصل آن رشادتهاست این امنیت به آسانی بدست نیامده بلکه حاصل خون هزاران شهید وارسته می باشد .

وی با اشاره به حجاب و عفاف و تلاش دشمن برای از بین بردن حجاب در جامعه عده ای متاسفانه در دام دشمن افتاده و با بدحجابی حرمت ارزشهای جامعه را نادیده می گیرند گفت : اینها را وقتی مادر شهید می بیند دلشکسته می شود البته این افراد زیاد نیستند ولی این هم برازنده این جامعه انقلابی نیست .وی تصریح داشت : این انقلاب با پافشاری بر آرمانها چهل سالگی عمر پر برکت خود را تجربه کرده و از بین رفتن قدرت شرق را مشاهده نمود و قدرت غرب نیز در حال نابودی است امروز مقوله مطرح در جهان دو ابر قدرت اسلام و استکبار می باشد. علت پایداری این انقلاب پیگیری شعارهایی است که با فطرت بشری سازگار است برابری. برادری .عدالت .استقلال.آزادی.معنویت این انقلاب الهام گرفته از مکتب عاشورا می باشد .

قویدل خاطر نشان ساخت : امام حسین(ع) درکربلا کاری کرد که ظالمان عالم تا قیامت نخواهند توانست راحت بخوابند حماسه عاشورا یک دنیا عبرت و درس دارد که باید از آنها استفاده کرد .

وی گفت : دشمنان با استفاده از تمام فناوریها برای ایجاد تفرقه بین ملتها استفاده میکنند اما نهضت امام حسین (ع) در اربعین ۲۵ میلیون نفر از تمام ادیان و مذاهب شیعه سنی یهودی مسیحی زرتشتی را زیر پرچم یک جمع می کند.

وی با اشاره به دو نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپایی گفت : الان بیش ۴میلیون نفر طرفدار رهبر در بین جوانان اروپا و امریکا وجود دارد .

رئیس مجمع عالی بسیج گفت : این انقلاب نعمتهایی به ما داده است که با پول قابل قیاس نیست استقلال ؛ اول انگلیس بعدا امریکا در تمام برنامه ها و تصمیمهای کشور در  زمان قبل از انقلاب دخالت میکرد امروز به برکت انقلاب این کشور مستقل ترین کشور دنیاست ، آزادی ؛ جمهوری اسلامی به ما آزادی داده است مردم ما این آزادی را هم مدیون خون پاک شهدا و جانفشانی رزمندگان عزیز می باشند دستاوردهای این انقلاب بسیارند از جمله: سلولهایی بنیادین ایران جزو 5 کشور برتر دنیا میباشد. و در علوم ، هوافضا موشکی ، پزشکی ، پهبادی و..‌‌…جزوکشورهای برتر جهان می باشد . امروزه رشد علمی ایران 13 برابر رشد علمی متوسط جهان بوده و ۱۴میلیون تحصیلکرده دانشگاهی دارد که اینها ظرفیتهای عظیمی برای کشور می باشد که باید از این ظرفیتها به صورت مطلوب استفاده شود.
وی درخاتمه به تشریح مختصر بند های گام دوم انقلاب پرداخت .

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=11413
  • ارسال توسط :
  • 1243 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای معنویت این انقلاب الهام گرفته از مکتب عاشورا می باشد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.