افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 28 March , 2024
20

جنبش های کوچک دنیا با اقتدا بر نفوذ سیاسی ایران در مقابل اسرائیل ایستاده اند

  • کد خبر : 11895
  • ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۶:۰۶
جنبش های کوچک دنیا با اقتدا بر نفوذ سیاسی ایران در مقابل اسرائیل ایستاده اند

مسئول بسیج طلاب سپاه شهدای استان اذربایجان غربی در نشست مشترک ائمه جمعه و جماعت ماکو گفت : جنبش های کوچک دنیا با اقتدا با به نفوذ سیاسی ایران در مقابل اسرائیل ایستاده اند چرا که اقتدار نظامی و قدرت بازدارنده ایران جزو مولفه های ارزشمندی است که کمنظیر است.

به گزارش مرزداران ؛ نشست مشترک ائمه جمعه و جماعت ماکو با حضور مسئول بسیج طلاب سپاه شهدای استان اذربایجان غربی در مهمانسرای ایرانگردی و جهانگردی ماکو برگزار شد  .

در این برنامه در ابتدا حجت الاسلام والمسلمین سید محمد هاشمی امام جمعه ماکو گفت: علما باید وسیله تقرب به خداوند متعال باشند.

وی با تاکید براینکه نماز هر انسان با تقوا را به خداوند نزدیک میکند افزود: سوق مردم به سمت اقامه این فریضه واجب و از وظایف علما است.

وی اتحاد و انسجام را در سایه وجود پیامبر، اهلبیت عصمت و طهارت و قبله واحد در بین شیعه و سنی یاد کرد و گفت: علما باید نقشه دشمنان را در ایجاد یاس و ناامیدی و تفرقه در بین شیعه و سنی ناکام بگذارند.

در ادامه این برنامه سید برزنجی یکی از ماموستاهای اهل تسنن به شعر خوانی به مناسبت هفته وحدت پرداخت.

در ادامه این برنامه حجت الاسلام مهدوی مسئول بسیج طلاب سپاه شهدای استان اذربایجان غربی گفت : امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در اوج اقتدار هم درمنطقه  و هم در فرا منطقه می باشد این یک واقعیت است و آنهایی که در میدان دشمن قدم بر میدارند و هم طرفدار آنها هستند برای آنها به عنوان تهدید و دلنگرانی می باشد .

وی افزود : از شاخصه های بزرگ ایران اسلامی قدرت معنوی می باشد که این مسئله باعث شده است ایران در بین ملت های مسلمان و غیر مسلمان حضور داشته و سخنی برای گفتن داشته باشد که منشا آن فرهنگ اصیل اسلام و بر گرفته از بیانات حضرت امام می باشد .

حجت الاسلام مهدوی با بیان اینکه تاثیرات عمیق که الان جمهوری اسلامی ایران در جهان دارد برگرفته از قدرت ایران اسلامی می باشد گفت :

مایکل لیدن از تحلیل گران بزرگ میگوید : اگر ایران مهار شود خیزش های بزرگ اسلامی منطقه مهار میگردد و یا در هفته نامه بزرگ اشمیگل آلمان تحلیلی در این خصوص امده است که اسلام با تحرک و سرعت بیشتری نسبت به سایر ادیان در حال پیشرفت است و انقلاب اسلامی ایران به رهبری آیت الله خمینی در رشد و پیشرفت اسلام نقش داشت .

وی از شاخصه های دیگر مهم و بزرگ ایران اسلامی نفوذ سیاسی را نامبرده و گفت : تحلیل گران جهان میگویند ، ایران به ابر قدرت خلیج فارس تبدیل شده که این درست نیست چون ابر قدرتی ایران الان فرا منطقه ای می باشد .

مسئول بسیج طلاب سپاه شهدای استان اربایجان غربی با اشاره به اینکه الان مدل جمهوری اسلامی ایران بهره برداری می شود گفت : تحلیلگران میگویند : آمریکا هزینه زیادی در عراق متحمل شد اما مدل حکومتی شبیه ایران در آنجا شکل گرفت لذا آلان جنبش های کوچک دنیا با اقتدا با به نفوذ سیاسی ایران در مقابل اسرائیل ایستاده اند چرا که اقتدار نظامی و قدرت بازدارنده ایران جزو مولفه های ارزشمندی است که کمنظیر است.

وی تاکید داشت : ایمان و شهادت طلبی در بسیج ، مختص ایران و از مولفه های انقلاب اسلامی است .

وی در تشریح دست آوردهای ۴۰ ساله انقلاب ایران گفت: قدرت اقتصادی ایران از اول انقلاب تا به امروز همواره در تنگنای تحریمها قرار داشت ولی تا به امروز با اقتدار برپای خود ایستاده است.

حجت الاسلام مهدوی با بیان اینکه تغییر هویت نظام جمهوری اسلامی ایران در دستور کار دشمن است خاطر نشان ساخت : ایران بدون هویت انقلابی و بدون آرمان های امام ، به خواسته های دشمن تن داده است لذا تغییر در رفتار سیاست خارجی ایران یکی از خواسته های دشمن است مثل عدم حمایت سوریه و عراق و …

در ادامه این برنامه با صرف شام از مهمانان پذیرایی به عمل آمد .

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=11895
  • ارسال توسط :
  • 1252 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای جنبش های کوچک دنیا با اقتدا بر نفوذ سیاسی ایران در مقابل اسرائیل ایستاده اند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.