افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 29 March , 2024
29

آمریکا جرأت مقابله با ایران را در جنگ رو در رو ندارد

  • کد خبر : 12487
  • ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۹:۴۵
آمریکا جرأت مقابله با ایران را در جنگ رو در رو ندارد

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو در مراسم گرامیداشت سردار سرافراز اسلام شهید سپهبد قاسم سلیمانی گفت : شهدا به ویژه سردار دلها از ما در صحنه ماندن ، حفظ ارزش ها و ولایت مداری را می خواهند .

به گزارش مرزداران ؛ مراسم گرامیداشت سردار سرافراز اسلام شهید سپهبد قاسم سلیمانی با حضور پرشور مردم و مسئولین شامگاه سه شنبه مورخه 98/10/17در مسجد جامع روستای دانالوی بزرگ برگزار شد .

در این برنامه در ابتدا حجت الاسلام ذوالفقار جباری امام جماعت و روحانی روستای دانالوی بزرگ ضمن خیر مقدم شهادت سردار دلها سردار قاسم سلیمانی را تسلیت گفت .

در ادامه سرهنگ پاسدار سید مهدی غفاری فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو ضمن تسلیت شهادت شهید سپهبد قاسم سلیمانی گفت : از هر قطره خون سردار سلیمانی هزاران هزار سلیمانی به وجود خواهد آمد و با شهادت این سردار سرافراز روحیه استکبار ستیزی و بصیرت دوباره به جوشش آمد لذا دشمنان میدانند که سردار سلیمانی خورشید عالمتاب شد دشمنان با این کار قطعا قبر خود را کندند .
وی افزود :  ترامپ قمار باز ادعا کرد که 52 نقطه را میزنیم اینها ترسیده اند و همه این حرفها از روی ترس می باشد چرا که اگر جرات داشتند رو در رو مبارزه میکردند چرا از پشت خنجر زدند ، آنها جرات مقابله در جنگ رو در رو را ندارند چرا که شهادت طلبی ملت غیور ایران را در هشت سال دفاع مقدس و دیگر جنگ ها دیده اند .

فرمانده سپاه ماکو تصریح داشت : آمریکا مطمئن باشد که جوانان ، نوجوان و بقیه امت اسلام دنبال فرصت هستند ؛ این فرصت فراهم خواهد شد و در این فرصت مناسب انتقام سخت گرفته خواهد شد چرا که در جهان تا به حال فردی مثل سلیمانی نیامده و نخواهد آمد لذا اگر امروز سردار در دلها نشسته و شخصیتی جهانی است این در سایه اخلاص عمل وی است برای همین است که در قلب جهانیان است و مردم خدمتگذار راستین و واقعی را میشناسند .
وی با اشاره به تلاش دشمنان برای تضعیف انقلاب گفت : سعی کردند این انقلاب را تضعیف کنند اما این در سایه خون شهدا ممکن نشد  و  برای همین دشمن به شدت از ما ناراحت است ؛ همانگونه که رهبر گفت 25 سال دیگر اسرائیل نخواهد بود لذا دشمن فکر نکند با شهادت سردار سلیمانی روحیه شهادت طلبی ، تظلم خواهی و ایثار گری و بصیرت از بین خواهد رفت بلکه باعث تقویت روحیه شهادت طلبی و تظلم خواهی و… شدند ، میلیارد ها دلار برای بخش فرهنگی خرج کردند اما کار به جایی نبرند ، 30 میلیون شبکه کردی زبان ، فارسی زبان و … ایجاد کردند اما به جایی نرسیدند و مردم قدرشناس ایران با حضور میلیونی قدر شناسی خود را نشان دادند ما از اینجا تشکر میکنیم از مردم ایران و عراق و مردم ماکو به خصوص شما عزیزیان که آمادگی خود را نشان دادید .

وی با اشاره به حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع سردار دلها گفت : مردم با حضور خود نشان دادند که چقدر به اسلام و انقلاب و ولایت فقیه اعتقاد راسخ دارند ، ملت ایران در 41 سال این انقلاب  نشان داده اند که در این راه ثابت قدم هستند .

سرهنگ غفاری با اشاره به ویژگی های سردار سلیمانی گفت : ویژگی سردار ولایت پذیری و داشتن روحیه جهادی و انقلابی است ، وی تا لحظه شهادت انقلابی بود و روحیه ساده زیستی و بدور از تجمل گرایی را نشان داد .

وی با اشاره به دیگر ویژگی های شهید سپهبد قاسم سلیمانی گفت : از دیگر ویژگی های وی تظلم خواهی ، حمایت از مردم  ،روحیه استکبار ستیزی و عبودیت بود این ویژگی ها در امامین انقلاب نیز وجود دارد و بر گرفته از اهلبیت و سیره ائمه می باشد .

وی با اشاره به بیداری مردم گفت : دشمن از روحیه شهادت طلبی و تفکر بسیجی و روحیه عاشورایی و روحیه حسینی و فاطمی و علوی میترسد اولین شهید در راه ولایت حضرت فاطمه بود لذا همه اینها برای ما درس است لذا باید توجه داشته باشیم که شهدا از ما چه میخواهند ؟؟؟ شهدا برای چه رفتند ؟ برای اینکه ارزشها دینی و انقلابی جای خود بماند مدیون خون شهدا و جانبازی ایثارگران هستیم ، الان برادران شما در جای جای ایران اسلامی مشغول برقراری امنیت هستند اما شهدا از ما در صحنه ماندن ، حفظ ارزش ها و ولایت مداری می خواهند .

وی با اشاره به انتخابات آتی گفت :  بعد از تقریبا چهل و پنج روز انتخابات مجلس می باشد  دشمن تلاش میکند تا سر صندوق نرویم میخواهند بگویند مردم خسته شدند از انقلاب ، قاسم سلیمانی این را از ما میخواهد حضور در صحنه های انقلاب به صورت حداکثری و انتخاب اصلح برای خدمتگذاری .
وی با اشاره به شاخصه ها و خصوصیات نامزد ها انتخاباتی گفت : نامزد ها باید اسلام مدار ، دین مدار و مردم مدار باشند ،وابسته نبودن به کانون قدرت و ثروت و شاخصه نماینده به سه صورت است شاخصه های انتخاباتی ، شاخصه های فردی و شاخصه های کاری .

فرمانده سپاه ماکو با اشاره به شاخصه های انتخاباتی نماینده ها گفت : هر نامزد انتخاباتی باید دارای شاخصه های انتخاباتی پرهیز از اصراف و هزینه های سنگین انتخاباتی ، عدم بد اخلاقی های انتخاباتی و توجه به قوانین انتخاباتی باشد و در شاخصه فردی دارای شاخصه های طهارت اقتصادی ، ساده زیستی ، عدم اشرافی گری ، هدف خدمتگزاری ، مردمی بودن ، وفاداری به پیگیری مطالبات مردمی ، عدم تبعیت از کانون های قدرت و ثروت و… و در شاخصه های کاری دارای شاخصه های پاک دستی ، تعهد به مسئولیت ، اخلاص عمل همچون سردار سلیمانی ، تبعیت محض از فرمان رهبر باشد لذا هر کس این شاخصه ها را دارد برای خدمتگذاری ، بسم الله .

وی در اخر گفت : انشاءالله همچون سردار عاقبت بخیر شویم انشاءالله ما هم به دیدار دوستان خود برسیم .

در ادامه این برنامه هادی رسول زاده و حامد رسول زاده مداحان اهلبیت عصمت و طهارت به مداحی و روضه خوانی پرداختند .

در پایان به تعدادی از افراد تمثال سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی اهدا شد .

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=12487
  • ارسال توسط :
  • 1339 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای آمریکا جرأت مقابله با ایران را در جنگ رو در رو ندارد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.