افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 29 March , 2024
27

برکت خون سردار سلیمانی و اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی باعث شد عین الأسد به عین الجسد تبدیل شود

  • کد خبر : 12637
  • ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۲
برکت خون سردار سلیمانی و اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی باعث شد عین الأسد به عین الجسد تبدیل شود

فرمانده سپاه شهداء استان آذربایجان غربی گفت :سردار سلیمانی آینه ای بود که شکست و تکه های آن تیز تر و برنده تر شد و از خون وی هزاران سلیمانی رویید .

به گزارش مرزداران ؛ همایش مرزنشینان با عنوان وحدت و امنیت پایدار با حضور سردار حبیب شهسواری فرمانده سپاه شهداء استان اذربایجان غربی و حجت الاسلام سرایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء استان اذربایجان غربی و عموم مردم و مسئولین در حسینیه” شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی ” سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو برگزار گردید .

در این برنامه در ابتدا سرهنگ پاسدار سید مهدی غفاری فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو ضمن خیر مقدم و تسلیت شهادت بی بی دوعالم خانم فاطمه زهرا (س) و سردار سرافراز سپهبد قاسم سلیمانی گفت :

یکی از شیوه های دشمنان در کشور ما و کشور های منطقه و جامعه اسلامی ایجاد تفرقه می باشد  و در این راستا تلاش های زیادی کرده اند اما با هدایت های داهیانه مقام معظم رهبری  تیرشان به سنگ خورده است .

وی افزود : امروز هدف و وظیفه ای که است اینکه خود را آماده کنیم برای کارزاری سخت به نام انتخابات که با حضور دشمن شکن و انتخاب اصلح ، اینده کشور خود را تضمین کنیم .

در ادامه این برنامه سردار حبیب شهسواری فرمانده سپاه شهداء استان اذربایجان غربی ضمن تسلیت شهادت خانم فاطمه زهرا (س)و شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت : شهادت همسر ولایت ، مادر امامت ، دخت نبوت و کوثری که خداوند به حضرت علی عنایت کرد حضرت فاطمه زهرا (س) را تسلیت عرض میکنیم.

وی با اشاره به سالگرد عملیات کربلای 5 گفت : چند روز پیش در سالگرد عملیات کربلای 5 بودیم نباید این عملیات ها را فراموش کنیم باید این ها را برای نسل های اینده به خصوص جوانان بازگو کنیم چرا که ذخیره انقلاب اسلامی شهدا و دوران دفاع مقدس است .

وی از عملیات کربلای 5 به عنوان پیچیده ترین جنگ و عملیات یاد کرده و گفت : اگر ما عملیات های موفق انجام دادیم که تئوریسین های دنیا متعجب ماندند در یک جنگ با اینکه کوچک بود اما پیچیدگی این جنگ به قدری بود که مشکلات 8 سال دفاع مقدس همه جمع در عملیات کربلای 5 بود بزرگ ترین ، پیچیده ترین و حساس ترین جنگ عملیات کربلای 5 می باشد لذا هر کس از عملیات کربلای 5 سالم برگشته بدانید شهید زنده است یکی از رزمنده های این عملیات سردار سلیمانی است ؛ شهیدی که شهید بود و شهید شد این تعبیر من از این سردار بزرگوار می باشد.

فرمانده سپاه شهداء استان اذربایجان غربی ضمن برشمردن خصوصیات سردار سلیمانی گفت : سردار سلیمانی مالک اشتر ولایت که تمام عمر خود را در خدمت مردم و اطاعت امر ولی فیه سپری کرد لذا عمر سردار با برکت و هر لحظه زندگی او برگه زرینی در این انقلاب بود که روحیه دیگر به حیات انقلاب بخشید که در مقام وی عالم و فقیه واجد الشرایطی چون رهبر شهادت میدهد که او فردی بود که عمر خود را  وقت خدمت به مردم کرد و جز خیر از او چیزی ندیدند .

وی با اشاره به سخنی از ابن  الحدید از علمای اهل سنت که 20 جلد تفسیر نهج ابلاغ نوشته است گفت :

ابن حدید میفرماید : علی چون عطری در شیشه بود که یارانش از بوی وی استشمام میکردند و چون شمشیر جفا او را کشت و شیشه عطر شکست عطر او در عالم پراکنده شد لذا اکنون نیز سردار سلیمانی به خاطر اخلاص عمل و ولایت مداری آینه ای بود که شکست و تکه های آن تیز تر و برنده تر شد و از خون وی هزاران سلیمانی رویید .

وی ضمن بازگو کردن رشادت های سردار سلیمانی گفت : شهری در سوریه به نام رقه که محل جنگ صفین حضرت علی (ع) با معاویه و محل حکمیت ابوموسی اشعری و عمروعاص می باشد که یاد مانی در آنجا ساخته شده است و ابوبکر بغدادی با ورود به انجا گفت :  من کسی هستم کاری را که معاویه با علی نتوانست بکند تمام میکنم که سردار سلیمانی ، مالک اشتر زمانه گفت که سه ماه دیگر ریشه داعش میخشکد و دو روز به اتمام سه ماه مانده مژده نابودی داعش را داد .

سردار شهسواری افزود : خضوع و خشوع سردار سلیمانی به قدر بود که وقتی به دیدار خانه شهید میرفت خم میشد کفش مادر شهید را می بوسید و وقتی به دیدار خانواده سیل زده ها رفت فردی از خانه خارج نمیشد تا سیل او را بکشد و میگفت من دیگری چیزی برای از دست دادن ندارم لذا استاندار و فرماندار نتوانستند وی را از منزل خارج کنند سردار سلیمانی گفت :  به خاطر اون عکسی که دیوار خانه ات  زدی  که عکس رهبر بود به خاطر ان عکس خارج شو فرد گفت چشم این نشان میدهد هر کس مطیع امر خدا باشد و اخلاص عمل داشته باشد خداوند محبت او را در قلب مردم افزون میکند .

وی اتحاد و وحدت حهان را برکت خون سردار سلیمانی دانسته و گفت : برکت خون سردار سلیمانی باعث شد تمان جهان متحد شود و سپاه با موشک های که خود با دست جوانان و فرزندان شما تولید کرده بود پادگان عین الاسد را به عین الجسد تبدیل کرد و اقتدار و هیبتی که آمریکا برای خود ایجاد کرده بود و روسیه از آن میترسید را شکست و سخنی که امام راحل گفته بود به حقیقت پیوست اینکه : میتوانیم سیلی بزنیم و هیبت را بشکنیم و چیزی هم نشود .

وی با اشاره به سخنان ترامپ در باره حمله به 52 نقطه گفت : آمریکا برای تلافی 52 نقطه را گفت میزنم همه جا آماده باش شد تمام پرواز های ایران منع پرواز شد و اعلام آماده باش 100 % صورت گردید  و فرزندان انقلاب جرات رصد فضایی کشور را زیر رصد عملیاتی آوردند و در مرز های کشور تمام هواپیماهای  آمریکایی در 5 کیلومتری مرزها پرواز میکردند لذا سپاه چون نوکر و خادم مردم است این مسوولیت را پذیرفته آست آماده باش 100درصد یعنی حتی پرنده هم پرواز کند باید در فضا زده شود اما چرا ترام 52 اعلام کرد نه شماره 50 ؟؟  چرا شماره 52 با شماره پرواز 752 برابر است قطعا این دسیسه ها مشخص خواهد شد که دسیسه های خارجی و داخلی چه کسانی بوده است .

وی در تعریف واژه پاسدار گفت : پاسدار از مردم است همراه مردم است و برای مردم خواهد مرد و در راه خدمت به این مردم حتی اگر قطعه قطعه شود به وظیفه خود عمل خواهد کرد ؛ پاسدار ها فرزندان شما هستند رهبر یک ذوالفقار ندارد ذوالفقار های زیادی وجود دارند که مطیع رهبر هستند و خون سردار صدها مطیع به وجود آورد .

وی با اشاره به اقدام شجاعانه سردار حاجی زاده فرمانده هوا فضای سپاه گفت :  سردار حاجی زاده همان آدمی می باشد که عین الاسد را زد و در مقابل دشمن ( أشِدّاءَ عَلَی الکُفَّار ) بود و در مقابل مردم خاضعانه عذر خواهی کرد( رُحَمَاءَ بَینَهُم )

وی با اشاره به وظیفه سپاه گفت :  افتخار سپاه این است که برای محرومین کار میکند لذا امام راحل نگفت محروم گفت ولی نعمت .

سردار شهسواری در پایان گفت : تلاش و وظیفه ما روشن سازی برای مردم برای حضور حداکثری در انتخابات است و ما حق تحمیل نظر نداریم باید شاخص های اصلح را تبیین کنیم چرا که اگر تا الان نمایندگان درستی داشتیم وضعیت مملکت و اقتصاد این نبود و این همه افتضاح به بار نمیامد لذا چرا وقتی میگوییم ماکارونی و روغن گران میشود همه بیرون میریزند؟ به خاطر این است که مردم به مسئولین اعتماد ندارد اما وقتی میگوییم مسئله امنیتی است خیالمان راحت است چرا چون سپاه و نیروهای نظامی ضامن امنیت کشور هستند پس امنیت و سلامت انتخابات وظیفه ماست و هیچ کس از سپاه پاسداران اجازه ندارد تبلیغ کند مثلا بگوید فلان کس همکار بازنشسته است هر حوزه بسیج و هر همکاری در بحث تبلیغات انتخابات ورود پیدا کند به شدت برخورد خواهد شد .

*** سپاه بازوی توانمند رهبر می باشد

در ادامه این برنامه حجت الاسلام سرایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء استان اذربایجان غربی گفت :  نمایندگان مجلس 40 سال خوابیدند وتازه تایید کردند که در کتاب های ما در مورد جنایات آمریکا نوشته شود  و معلوم نیست کی اجرایی میشود لذا خیلی افراد میخواهند از تفکرات امام و رهبر بگوید اما خجالت میکشند .

وی افزود : افرادی چون سید حسن نصر الله عماد مغنیه سید بدر الدین از کجا ظهور کردند اینها از نیروها حوزه جبل العامل قم هستند لذا علت کینه آمریکا به سپاه به خاطر این است که بازوی توانمند رهبر می باشد  .

وی با اشاره به خانواده یک شهید گفت : مادر این شهید والا مقام وقتی یک فرزندش قطعه قطعه شده بود برای استقبال از  پیکر فرزند بعدی کوچه را آب جارو میکرد ومیگفت که مبادا مردم ببینند ما روحیه انقلابی را از دست داده ایم مکتب امام این است دشمنان از عظمت روح خدا میترسیدند چرا که امام راحل گفت من از آن مراجع نیستم که فتوا صادر کنم و بنشیم و چرت بزنم  این اصل مکتب امام می باشد  .

وی با اشاره به دستاورد های انقلاب گفت : این نظام با تفکر امام و انقلاب و نظام توانسته موشک هایی تولید کنند که رعشه بر اندام آمریکا و اسرائیل بیاندازد که تعدادی گفتند ای کاش حسن تهرانی مقدم بود و میدی چه خدمتی به این انقلاب کرده است چرا که الان دیگر زدن ناو آمریکای افسانه نیست و این را خود دشمنان میدانند .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء استان آذربایجان غربی تاکید داشت : امروز سپاهی که به وسیله خون پاک شهدا شکل پیدا کرده است هنوز با واژه های گذشته مسیر را طی میکند امروز دشمن می شناسد که خط مشی سپاه چیست .

 

وی در پایان گفت : امروز اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را مدیون وحدت اهل سنت و تشیع هستیم .

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=12637
  • ارسال توسط :
  • 1712 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای برکت خون سردار سلیمانی و اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی باعث شد عین الأسد به عین الجسد تبدیل شود بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.