افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 28 March , 2024
24

یک نماینده اصلح باید جهت گیری خود را در خصوص مواضع انقلاب مشخص کند

  • کد خبر : 12898
  • ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۳
یک نماینده اصلح باید جهت گیری خود را در خصوص مواضع انقلاب مشخص کند

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو در مراسم بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی ویژه خانواده های پاسداران و بسیجیان گفت : امروز وظیفه همسران پاسداران تربیت فرزندان برای آینده انقلاب اسلامی، برای تمدن سازی نوین و ظهور آقا امام زمان (عج ) می باشد .

به گزارش مرزداران ؛ مراسم بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی ویژه خانواده های پاسداران و بسیجیان در حسینیه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی ماکو برگزار شد .

در این برنامه در ابتدا سرهنگ پاسدار سید مهدی غفاری فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو گفت : پاسدار افتخار و تضمین امنیت در کشور میباشد .

وی افزود :امروز بصیرت در دین و بصیرت در انقلاب مهم است و دشمنان کاملا در اضمحلال قرار گرفته اند به این خاطر خون شهدا ،و به خاطر تلاش  پاسداران و امامین انقلاب می باشد و این جبهه انقلاب و جنگ نرم قطعا سخت تر از جنگ سخت است چرا که در اینجا خاکریز وجود ندارد و خاکریز ها قبلا فتح شده است و جنگ به صورت کاملا دیجیتالی و هوشمند در فضای مجازی ادامه دارد .

وی با بیان اینکه دشمن حتی برای جوانان برنامه دارد گفت :در زمینه فرهنگ و اقتصاد و دین و اعتقاد و حتی برای جوانان هم دشمن برنامه دارد لذا اکنون وظیفه همسران پاسداران ،ضمن همسر داری باید تربیت فرزند باشد چرا که ما باید برای آقا امام زمان نیرو پروری کنیم و امروز ما باید زمینه ساز ظهور باشیم لذا وظیفه مادران و همسران تربیت فرزندان برای آینده انقلاب اسلامی برای تمدن سازی نوین و ظهور ، نیرو لازم است تنها دعا لازم نیست باید دیانت ، تعهد و تخصص حتما باشد .

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو با بیان اینکه خانواده سپاهی باید برای دیگران الگو باشد تاکید داشت : شما باید برای همسایگان و آشنایان خود الگو باشید، شما باید با عمل و حجاب خودتان به همسایه ثابت کنید که حجاب مانع پیشرفت نیست ؛ دشمن در حال تلاش برای اثر گذاری بر روی افکار و اذهان است ، دشمن تلاش میکند این انقلاب و نظام را ضعیف نشان دهد و بگوید کارایی خود را از دست داده است در حالی که این انقلاب برای همه زمینه ها حرف دارد .
سرهنگ غفاری اذعان داشت : باید در کودکان خود این باور را ایجاد کنیم که ولایت فقیه همان ولایت رسول الله است که امروزه از طرف دشمن مورد هجمه می باشد لذا باید در این برهه از تاریخ تلاش کنید تا مردم  پای صندوق های رای حضور حداکثری داشته باشد اینجا وظیفه تبیین بر گردن شماست .

وی خاطر نشان ساخت : امروز برای خانواده پاسداران ننگ است که دنبال نماینده ای بیافتند که موضعی در خصوص انقلاب ندارد مجلسی که 90 درصد آن به خاطر فساد مالی و اخلاقی و … رد صلاحیت شود به هیچ دردی نمیخورد باید نماینده ای انتخاب گردد که وقتی دشمن هواپیمای خود را بلند کرد نترسد و حرف و مواضعش را در خصوص انقلاب تغییر ندهد ،  فردی باشد که از اهداف انقلاب دفاع کند ، قاطع باشد ، خانواده او در خارج از کشور نباشد و چند تابعیتی نباشد مطالبه گر خواسته های مردم باشد .

در ادامه این برنامه دکتر محسن مستوفی نیا روانپزشک شبکه بهداشت و درمان ماکو در خصوص رفتار والدین با فرزندان در خانواده مطالبی ایراد نمود .

در ادامه این برنامه خانم پاسبانی به عنوان کارشناس خانواده به بیان مطالب مبسوطی در خصوص بیماری اخیر یا همان ویروس کرونا پرداخت .

در ادامه این برنامه فرزندان پاسداران به تلاوت قران و شعر خوانی پرداخته و در پایان به قید قرعه از بین حاضرین هدیه اهدا شد .

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=12898
  • ارسال توسط :
  • 1213 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای یک نماینده اصلح باید جهت گیری خود را در خصوص مواضع انقلاب مشخص کند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.