افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 29 March , 2024
22

هر کس پشتوانه سخنانش مقام معظم رهبری نباشد شکست خواهد خورد

  • کد خبر : 12955
  • ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۸
هر کس  پشتوانه سخنانش مقام معظم رهبری نباشد شکست خواهد خورد

روحانی مبارز و امام جماعت مسجد علی بن ابیطالب ماکو در مراسم جشن پیروزی انقلاب با بیان اینکه اقدام ایران در مورد هدف قرار داردن پایگاه عین الاسد باعث بیداری در جهان شده است گفت : کاری کردیم که کشور ها گفتند باید نیروهایی آمریکا از کشور ما خارج شود سیلی ایران به کنار اگر آمریکا خارج نشود باید از ما نیز مشت بخورد .

به گزارش مرزداران ؛ جشن پیروزی انقلاب با تجمع پرشور پایگاه های بسیج ماکو در مسجد علی بن ابی طالب ماکو برگزار شد .

در این برنامه در ابتدا جعفر صادق میرزایی فرمانده پایگاه ثارالله مسجد علی بن ابیطالب ضمن خیر مقدم ایام الله دهه فجر را به همه بسیجیان تبریک گفت .

در ادامه این برنامه حجت الاسلام میر احمد موسوی روحانی مبارز و انقلابی و امام جماعت مسجد علی بن ابیطالب به عنوان سخنران اصلی جلسه ضمن تبریک ایام الله دهه فجر گفت : در جریانات اخیر دشمنان دیدند انقلاب اسلامی قوی تر از هر زمان دیگر بر سر اهداف این انقلاب استوار  می باشد لذا هر کس پشتوانه سخنانش مقام معظم رهبری نباشد شکست خواهد خورد لذا سخنران باید پشتوانه سخنانش رهبر باشد .

وی  افزود : در وضعیت اقتصادی کشور مردم گلایه مند می باشند ، مردم نیز انتخاب درست نداشته اند لذا  خط انتخاب باید منبر های انقلاب باشد

وی ضمن اشاره به خاطراتی از زمان انقلاب گفت : علامه مجلسی در روایتی از  امام صادق گفت : زمانی می آید که مردم لباس نمی پوشند و عریان می شوند و این عمل را به صورت کاملا واضح در زمان شاهنشاهی دیدیم.

وی تصریح داشت : امروز ما چهل سال است در مقابل دنیا ایستاده ایم و معادله های دشمنان را خنثی کرده ایم و پایگاه آمریکا را که زورگو ترین فرد در جهان بود را زدیم و وی نتوانسته ذره ای اعتراض کند ما هیمنه و ابهت آمریکا را زیر سوال بردیم و در دنیا بزرگی وی را شکستیم ، آمریکا نتوانسته چیزی بگوید .

وی با بیان اینکه اقدام ایران در مورد هدف قرار داردن پایگاه عین الاسد باعث بیداری در جهان شده است گفت : کاری کردیم که کشور ها گفتند باید نیروهایی آمریکا از کشور ما خارج شود سیلی ایران به کنار اگر آمریکا خارج نشود باید از ما نیز مشت بخورد .

حجت الاسلام موسوی تاکید داشت : امروز ایران طوری قدرتمند گردیده که مشتی محکم بر دهن آمریکا نواخت لذا امروز ترامپ به ایران می گوید بیابید صلح را به آغوش بکشیم .

وی در پایان با اشاره به خصوصیات بسیجیان با بیان اینکه بسیجی باید الگو باشد گفت : بسیجی بی نماز مفهومی ندارد بسیجی باید حافظ ارزشهای انقلاب باشد .

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=12955
  • ارسال توسط :
  • 1323 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای هر کس پشتوانه سخنانش مقام معظم رهبری نباشد شکست خواهد خورد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.