افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 29 March , 2024
23

همایش گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با عنوان همایش دختران انقلاب

  • کد خبر : 12931
  • ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۵:۳۳
همایش گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با عنوان همایش دختران انقلاب

همایش گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با عنوان همایش دختران انقلاب و به همت بسیج دانش آموزی و همکاری بسیج طلاب و امور بانوان شهرستان ماکو در کانون امام علی (علیه السلام)  با حضور پرشور دانش آموزان و طلاب و خواهران بسیجی برگزار گردید.

به گزارش مرزداران ؛ همایش گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با عنوان همایش دختران انقلاب و به همت بسیج دانش آموزی و همکاری بسیج طلاب و امور بانوان شهرستان ماکو در کانون امام علی (علیه السلام)  با حضور پرشور دانش آموزان و طلاب و خواهران بسیجی برگزار گردید.

در این برنامه حجت الاسلام و المسلمین اصغری ضمن تبریک ایام الله دهه فجر گفت:قبل از اینکه انقلاب ما الگوی دنیا باشد این استمرار انقلاب ماست که الگوی جهانیان شده است .

وی افزود : طراحی و برنامه ریزی انقلاب توسط امام خمینی (ره) و اجرا کننده آن شهدا و مردم غیور شهید پرور ایران و ادامه دهنده راه انقلاب در این برهه زمانی خطیر حضرت آیت الله خامنه ای می باشد.

وی با بیان اینکه که عفاف و حجاب ،علم ،ایمان از شاخصه های مهم دختران انقلابی می باشد گفت :  اسوه بارز در بحث عفاف و حجاب حضرت زهرا (سلام الله علیها)می باشد.

حجت الاسلام اصغری تصریح داشت :  شاخصه ی ایمان در بردارنده تمام موضوعات دیگر است . و شیطان که به عنوان مثال بارز که دارای علم بالایی است و چون ایمان ندارد ، علمش غیر از گمراهی توشه ای ندارد لذا اگر ایمان باشد مطمئنا راه امام و شهدا ادامه خواهد داشت و شما آینده سازان ایران زمین ، راضی به پایمال شدن خون آنها نخواهید بود . در این صورت است که پیرو ولایت خواهیم بود.

در این برنامه ضمن برگزاری مسابقات فرهنگی از دانش آموزان بسیجی تجلیل به عمل آمد.

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=12931
  • ارسال توسط :
  • 1339 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای همایش گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با عنوان همایش دختران انقلاب بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.