افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 28 March , 2024
25

بزرگترین ظرفیت این کشور مقام معظم رهبری می باشد

  • کد خبر : 12967
  • ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۸:۴۸
بزرگترین ظرفیت این کشور مقام معظم رهبری می باشد

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو در نشست روشنگری و بصیرتی که به مناسبت دهه فجر در مسجد امام رضا(ع) گمرک بازرگان برگزار شد گفت : زمان، زمان انتخابات است و در مولفه مردم وظیفه ، حضور حداکثری در پای صندوق های رای می باشد لذا ما به مجلس نترس ، متخصص و اینکه به هیچ منابع قدرتی متصل نباشد و شجاع و عادل نیاز داریم .

به گزارش مرزداران ؛ نشست روشنگری و بصیرتی به مناسبت دهه فجر با حضور فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو در مسجد امام رضا (ع) گمرک بازرگان برگزار شد .

در این برنامه سرهنگ پاسدار سید مهدی غفاری فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو به عنوان سخنران اصلی جلسه گفت : از زمانی که انقلاب اسلامی به پیروزی رسیده است دشمن برای نابودی انقلاب اسلامی برنامه ریزی میکند اما با رهبری های داهیانه مقام معظم رهبری توانستیم سه مولفه قدرت را در جهان به دست بیاوریم .

وی با اشاره به مولفه های قدرت گفت : یکی از مولفه های قدرت جمعیت است و دیگری وسعت سرزمین و شکل زمین است ، شکل ایران نفوذ ناپذیر است برای همین آمدند ایران را تکه تکه کنند پان تورکیسم ، پان کوردیسم و پان فارسیسم و پان عربیسم ،تا راحت بتوانند ایران را از بین ببرند .

وی افزود : از مولفه های دیگر قدرت تحصیلاتی می باشد قبل انقلاب سیم خاردار به ما نمیدادند تنها کشور که به ایران کمک کرد سوریه بود ؛ اما ما امروز موجب ترس و لرز دشمن شده ایم و زمانی که پهپاد پیشرفته آمریکا را ایران میزند یعنی اینکه ما به این تکنولوژی دست پیدا کردیم و اگر میخواستیم میتوانستیم آن هواپیمای دیگر را که 35 سرنشین داشت بزنیم لذا دشمن هنوز تحقیق میکند که ایران از کجا دانست در آن هواپیما 35 نفر بوده است ؟!

سرهنگ غفاری تصریح داشت : ایران موشک هایی را که دقیقا به محل های انتخاب شده در عین الاسد زد ابهتی که آمریکا با فیلم های هالیوودی برای خود درست کرده بود را شکست لذا شهادت سردار دلها سپهبد شهید حاج قاسم  سلیمانی خروش انقلابی مردم و بازگشت انقلاب را نشان داد .

وی تاکید داشت : اگر نگاه به درون و ظرفیت های داخلی و توان داخلی باشد کشور پیشرفت های زیادی خواهد کرد  ولی افرادی که نگاه به غرب دارند و به آنها اعتماد دارند اجازه پیشرفت این کشور را نمیدهد ، لذا ما در شهرستان ماکو 7 درصد منابع کانی و معدنی داریم ، از ظرفیت سنگ های آذرین میتوانیم در صنعت دفاعی استفاده کنیم و …

وی با بیان اینکه بزرگترین ظرفیت این کشور مقام معظم رهبری می باشد ، گفت : سعی کنیم امنیت کشور را حفظ کنیم ؛ چرا که امریکا و اسرائیل از ارتش سوریه و عراق و مصر و… احساس نا امنی کرد برای همین آمدند در بین ارتش نا امنی و اختلاف ایجاد کردند لذا از مسائل منطقه ای و داخلی غافل نمایم ؛ پیش برندگی انقلاب زیاد است .

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو با اشاره به انتخابات آتی گفت : زمان، زمان انتخابات است و در مولفه مردم وظیفه ، حضور حداکثری در پای صندوق های رای می باشد لذا ما به مجلس نترس ، متخصص و اینکه به هیچ منابع قدرتی متصل نباشد و شجاع و عادل نیاز داریم  ؛ باید تلاش کنیم مجلسی در تراز انقلاب اسلامی تشکیل شود تلاش کنیم مجلس انقلابی تشکیل شود برای قوی شدن کشور ، مجلسی قوی لازم است .

وی در پایان خاطر نشان ساخت : مجلس قوی باشد و نظام قوی باشد به همراه پشتوانه مردمی باعث می شود دشمن نتواند نفوذ کند به شرط دشمن شناسی و موقعیت شناسی .

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=12967
  • ارسال توسط :
  • 1535 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای بزرگترین ظرفیت این کشور مقام معظم رهبری می باشد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.