افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 28 March , 2024
19

متلاشی شدن باند جعل و توزیع اسکناس و ارز خارجی با دستگیر شدن دو نفر در ماکو

  • کد خبر : 13433
  • ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵
متلاشی شدن باند جعل و توزیع اسکناس و ارز خارجی با دستگیر شدن دو نفر در ماکو

فرمانده هنگ مرزی ماکو از شناسایی و کشف باند شبکه جعل و توزیع ارز و اسکناس خارجی و داخلی در سطح شهرستان خبر داد.

به گزارش مرزداران ؛ فرمانده هنگ مرزی ماکو از شناسایی و کشف باند شبکه جعل و توزیع ارز و اسکناس خارجی و داخلی در سطح شهرستان خبر داد.

سرهنگ”شیرزاد حاجی زاده”فرمانده هنگ مرزی ماکو در گفتگو با خبرنگار مرزداران با اعلام این خبر گفت:ماموران اطلاعاتی این هنگ با پرورش اخبار و اطلاعات مبنی بر این که تعدادی از افراد سودجو و فرصت طلب با اقدام به جعل اسکناس های جعلی”پول رایج کشور و همچنین ارز خارجی”مینمایند،که موضوع در دستور کار اطلاعاتی مرزبانان قرار گرفت.

وی افزود :در این راستا ماموران اطلاعاتی هنگ با یکسری کار اطلاعاتی و پلیسی ،کارگاه تولید و چاپ پول های جعلی که این شبکه از آن استفاده می کردند را شناسایی کردند.

فرمانده هنگ مرزی ماکو در پایان خاطرنشان ساخت:در این ارتباط 2 نفر دستگیر و با تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

سرهنگ”حاجی زاده با بیان اینکه ماموران اطلاعاتی پس از هماهنگی های بعمل آمده با مقام قضایی و اخذ مجوز های لازم به اتفاق پلیس اطلاعات و امنیت انتظامی به محل مورد نظر عزیمت کردند گفت: در بازرسی از کارگاه جعل ارز، دستگاههای چاپ و جعل اسکناس اعم از دستگاههای پرس،چاپگر،کلیشه های چاپ اسکناس،کاغذهای خام اسکناس”آماده چاپ”مقادیری اسکناس یکصد دلاری ،یک قبضه سلاح شکاری و مقادیری مشروبات الکلی وسایر اقلام مربوط به جعل اسکناس کشف و ضبط شد.

سرهنگ حاجی زاده از صرافان شهرستان ماکو و بازرگان خواست با هوشیاری و دقت لازم در خرید و فروش ارزها، نهایت دقت لازم را به عمل آورده تا در دام سودجـویان و خلافکاران که اقدام به جعل اسکناس می نمایند نشوند.

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=13433
  • ارسال توسط :
  • 1038 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای متلاشی شدن باند جعل و توزیع اسکناس و ارز خارجی با دستگیر شدن دو نفر در ماکو بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.