افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 28 March , 2024
25

کارگاه تولید ماسک و البسه بیمارستانی نیکان البسته بازرگان شروع به کار کرد

  • کد خبر : 13439
  • ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۷
کارگاه تولید ماسک و البسه بیمارستانی نیکان البسته بازرگان شروع به کار کرد

همزمان با اخذ تاییدیه نهایی سلامت سازمان غذا دارو دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی کارگاه تولید ماسک و البسه بیمارستانی نیکان البسته بازرگان شروع به کار کرد

به گزارش مرزداران؛ کارگاه تولیدی زیر نظر و با سرمایه گذاری بالغ بر ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال توسط کانون مهدویت مسجد جامع شهربازرگان در سال ۹۸ با نام تولیدی نیکان البسه بازرگان شروع به فعالیت کرده است.

هادی حسن زاده مدیر تولید این کارگاه در مصاحبه با خبرنگار مرزداران گفت : که خط تولید این کارگاه از زمان شیوع بیماری کرونا به صورت جهادی به تولید ماسک والبسه بیمارستانی تغییر پیدا کرده که این کارباعث اشتغالزایی 25 نفر به صورت مستقیم در دوشیفت کاری شده است.

وی افزود : در این کارگاه روزانه 2000 ماسک پزشکی با پارچه استاندارد تولید شده و به زودی شروع به تولید البسه بیمارستانی خواهد شد .

همزمان با اخذ تاییدیه نهایی سلامت سازمان غذا دارو دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی و شروع به کار این تولیدی ، مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ماکو به همراه اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار بازرگان وهمچنین رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ماکو از این کارگاه بازدید کردند

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=13439
  • ارسال توسط :
  • 1053 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای کارگاه تولید ماسک و البسه بیمارستانی نیکان البسته بازرگان شروع به کار کرد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.