افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 29 March , 2024
31

پوستر بیانات رهبر به مناسبت عید سعید قربان به سه زبان زنده دنیا

  • کد خبر : 14298
  • ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۸
پوستر بیانات رهبر به مناسبت عید سعید قربان به سه زبان زنده دنیا

به مناسبت عید سعید قربان پایگاه خبری تحلیلی مرزداران با مشارکت مرکز متنای سازمان فضای مجازی بسیج استان اذربایجان غربی اقدام به تولید پوستر از بیانات مقام معظم رهبری در این روز به سه زبان زنده دنیا نمود .

به گزارش مرزداران ؛ به مناسبت عید سعید قربان پایگاه خبری تحلیلی مرزداران با مشارکت مرکز متنای سازمان فضای مجازی بسیج استان اذربایجان غربی اقدام به تولید پوستر از بیانات مقام معظم رهبری در این روز به سه زبان زنده دنیا کرد .

رهبر معظم انقلاب در سخنان خود با اشاره به جریان تحریف حقایق به موازات تحریم ،فرمودند : به موازات تحریم ــ این را درست توجّه کنید ــ یک جریان تحریف هم هست؛ در کنارش یک جریان تحریف هست؛ تحریف حقایق، واژگون نشان دادن واقعیّات؛ چه واقعیّات کشور ما، چه واقعیّات مرتبط با کشور ما؛ این هم یکی از کارهایی است که آنها انجام میدهند. هدف از این تحریف دو چیز است، دو کار را میخواهند انجام بدهند: یکی، ضربه به روحیه‌ی مردم است که حالا من عرض میکنم که چه جوری میخواهند به روحیه‌ی مردم ضربه بزنند؛ یکی [هم] آدرس غلط دادن برای رفع مشکل تحریم است. این تحریف در این زمینه‌ها است و با این دو هدف دارد انجام میگیرد. پول زیادی هم دارند خرج میکنند برای اینکه این حقایق را تحریف کنند. الان هم ملاحظه میکنید که همین رؤسایشان، وزیرشان، رئیسشان، دیگران، خودشان را دارند خفه میکنند از بس به اینجا و آنجا سفر کنند، علیه ایران حرف بزنند، مصاحبه کنند، در هر قضیّه‌ای اسم ایران را یک جوری بیاورند؛ واقعاً دارند خودشان را خفه میکنند، و این جریان تحریف است که وجود دارد.

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=14298
  • ارسال توسط :
  • 1207 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای پوستر بیانات رهبر به مناسبت عید سعید قربان به سه زبان زنده دنیا بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.