افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 19 March , 2024
30

از ابتدای امسال تاکنون ۱۲۷ هزار و ۱۳۳ دستگاه کامیون از این مرز تردد کرده اند

  • کد خبر : 14825
  • ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۶
از ابتدای امسال تاکنون ۱۲۷ هزار و ۱۳۳ دستگاه کامیون از این مرز تردد کرده اند

مدیر پایانه مرزی بازرگان گفت : از ابتدای امسال تاکنون به علت شیوع بیماری کرونا و محدودیت‌های تجاری ناشی از آن، شاهد کاهش ۴۵ درصدی در این حوزه نسبت به مدت زمان مشابه هستیم.

به گزارش مرزداران ؛ جابر اکبرزاده در گفت و گو با مرزداران با تاکید براینکه گمرک بازرگان از روز پنجشنبه ۱۵خرداد ‌سال جاری پس از پیگیری‌ های متعدد مسوولان فقط برای تردد کامیون‌ها به صورت ۲۴ساعته فعال شده است افزود: از ابتدای امسال تاکنون به علت شیوع بیماری کرونا و محدودیت‌های تجاری ناشی از آن، شاهد کاهش ۴۵ درصدی در این حوزه نسبت به مدت زمان مشابه هستیم.

وی افزود: در این مدت ۵۹ هزار و ۴۷۴دستگاه کامیون از کشور خارج شده است که متوسط تردد روزانه کامیون ها از این مرز حدود ۴۲۴ دستگاه است.

مدیر پایانه مرزی بازرگان همچنین در ادامه با تاکید براینکه تعداد کامیون ورودی به کشور از این پایانه مرزی طی سال ۹۹ تا به امروز ۶۷ هزار و ۶۵۹ دستگاه بوده افزود: این آمار در حالی است که در سال گذشته در این مدت ۱۴۱ هزار و ۴۴۳ دستگاه ثبت شده بود.

اکبر زاده با بیان اینکه عمده کالاهای صادراتی از این مرز و در این مدت مشمول محصولاتی همچون کشاورزی و پتروشیمی و مصنوعات سنگی و فلزی می شود ادامه داد: کشورهای آسیایی و اروپایی عمده مقاصد و وارد کننده های پرپاقرص از این مرز است.

وی در ادامه همچنین عمده کالاهای وارداتی از طریق این پایانه مرزی را انواع ماشین آلات صنعتی، رنگ، اسکلت فلزی، انواع پارچه، لوازم و قطعات یدکی عنوان کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=14825
  • ارسال توسط :
  • 1233 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای از ابتدای امسال تاکنون ۱۲۷ هزار و ۱۳۳ دستگاه کامیون از این مرز تردد کرده اند بسته هستند

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.