افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 19 March , 2024
29

بیش از ۱۲۵۰ بسته معیشتی و بیش از ۱۶۰۰ بسته بهداشتی در ماکو توزیع شد

  • کد خبر : 14822
  • ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۰:۵۲
بیش از ۱۲۵۰ بسته معیشتی و بیش از ۱۶۰۰ بسته بهداشتی در ماکو توزیع شد

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت :در قالب اجرای طرح حاج قاسم سلیمانی بیش از ۷۵۰ تیم از نیروهای سپاه و شبکه بهداشت و درمان سازماندهی شده و در مناطق شهری و روستایی فعالیت کردند.

به گزارش مرزداران ؛ سرهنگ پاسدار موسی عطاری معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو در گفت و گو با خبرنگار مرزداران با اشاره به اجرا و تاثیر گذاری عالی  طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در شهرستان گفت : این طرح عامل مهم دیگری بود که توانست در جهت شناسایی و مقابله با گسترش این بیماری منحوس در این شهرستان به کار گرفته شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه ماکو  از اقدامات تیمهای عمل کننده سپاه و بسیج در قالب اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی شناسایی، بیماریابی، رصد، آموزش، مشاوره پزشکی، غربالگری، تب سنجی، اهداء ماسک و سبدهای کالا و معیشتی، شناسایی خانوارهای دارای بیماری کرونا و معرفی آنها به شبکه بهداشت  برشمرده و اظهار داشت : در جهت حمایت از اقشار مختلف جامعه که دچار ضرر و زیان شدند، بیش از ۱۲۵۰ بسته معیشتی و بیش از ۱۶۰۰ بسته بهداشتی توزیع شد.

وی با تاکید براینکه از اول شروع این طرح بیش از ۲۵ هزار مورد مراجعه به منازل را داشتیم، افزود: در قالب اجرای این طرح بیش از ۷۵۰ تیم از نیروهای سپاه و شبکه بهداشت و درمان سازماندهی شده و در مناطق شهری و روستایی فعالیت کردند.

وی تاکید داشت : باید همه ما نیز باید مسائل بهداشتی را رعایت کنیم چراکه مطمئنا در صورت عدم رعایت موجب شروع موج چهارم کرونا و شیوع آن خواهد شد و مشکلات عدیده‌ای برای همگان ایجاد خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=14822
  • ارسال توسط :
  • 1302 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای بیش از ۱۲۵۰ بسته معیشتی و بیش از ۱۶۰۰ بسته بهداشتی در ماکو توزیع شد بسته هستند

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.