افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 19 March , 2024
30

مدیر کانال انتشاردهنده فیلم کودک‌آزاری در ماکو دستگیر شد

  • کد خبر : 14860
  • ۰۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۴
مدیر کانال انتشاردهنده فیلم کودک‌آزاری در ماکو دستگیر شد

رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات آذربایجان‌غربی گفت: فردی که اقدام به انتشار فیلم کودک‌آزاری در فضای مجازی در یکی از کشورهای همسایه کرده بود، با تلاش ماموران انتظامی ماکو شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش مرزداران ؛ سرهنگ اکبر نصرتی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اینکه افرادی در صفحات کانال و شبکه‌های اجتماعی جهت افزایش تعداد مخاطبان، اقدام به چنین محتوای بی اساس و کذب می کنند، افزود: در بررسی‌های کارشناسی مشخص شد فیلم منتشر شده مربوط به کشور ترکیه بوده که با انتشار و انتساب آن به یکی از شهرهای استان موجب رنجش خاطر و احساسات مردم شده بود.

وی اضافه کرد: با تلاش و اقدامات تخصصی و فنی، مدیر کانال انتشار دهنده شناسایی و دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شد.

رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی اظهار کرد: مردم از بازنشر مطالبی که از صحت و سقم آن اطمینان ندارند، خودداری کنند و هرگونه اخبار و اطلاعات مورد نیاز خود را از منابع و کانال‌های رسمی و معتبر پیگیری کنند.

سرهنگ نصرتی ادامه داد: کودک آزاری با هر هدفی طبق قانون جرم بوده و با خاطیان به طور جدی و قانونی برخورد خواهد شد.

به گزارش ایرنا به نقل از فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی مقابله با سرقت، مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری‌ها و بد اخلاقی‌های اجتماعی و کاهش تصادف‌ها از اولویت‌های پنج گانه انتظامی این استان در سال جاری است.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=14860
  • نویسنده : علی قویدل
  • ارسال توسط :
  • 835 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای مدیر کانال انتشاردهنده فیلم کودک‌آزاری در ماکو دستگیر شد بسته هستند

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.