افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 19 March , 2024
26
به صورت ویدئوکنفرانس همزمان با دستور رییس جمهور:

بهره برداری از ۴ طرح عمرانی و زیر بنایی در منطقه آزاد ماکو

  • کد خبر : 15318
  • ۱۵ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۳
بهره  برداری از ۴ طرح عمرانی و زیر بنایی در منطقه آزاد ماکو
درهفتاد و هشتمین افتتاح طرح های ملی، چهار طرح عمرانی و زیربنایی منطقه آزاد ماکو به صورت ویدئو کنفرانس با حضور ییس جمهور افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش مرزداران ؛ درهفتاد و هشتمین افتتاح طرح های ملی، چهار طرح عمرانی و زیربنایی منطقه آزاد ماکو امروز سه‌شنبه به صورت ویدئو کنفرانس با حضور دکتر حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران افتتاح و به بهره برداری رسید.
محمدرضا عبدالرحیمی در آیین افتتاح این طرح‌ها ضمن ارائه گزارش از عملکرد این سازمان در زمان دولت تدبیر و امید در حوزه های مختلف از جمله توسعه زیر ساختها، بهداشت و فضاهای آموزشی اظهار داشت: امروز پروژه‌ های بزرگراه شهید سلیمانی به طول ۵۰ کیلومتر، پروژه مشارکتی پایانه هوشمند و چندمنظوره نوبت دهی و خدماتی، پل تقاطع غیرهمسطح فرودگاه منطقه آزاد ماکو و راههای ارتباطی آن به طول بیش از سه کیلومتر و تاسیسات زیربنایی و محوطه های بخش زمینی فرودگاه است.
وی در خصوص اعتبار تخصیص داده شده به این طرح ها افزود: برای این پروژه ها، ۶ هزار و ۵۸۱ میلیارد ریال از محل درآمدهای سازمان منطقه آزاد ماکو و در بخش مشارکتی یک هزار میلیارد ریال توسط بخش خصوصی هزینه شده است.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو در خصوص میزان اشتغالزایی در این طرح ها گفت : با بهره برداری و افتتاح از این طرح ها برای ۳۶۰ نفر به صورت مستقیم اشتغال زایی می شود.

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=15318
  • نویسنده : علی قویدل
  • ارسال توسط :
  • منبع : مرزداران
  • 1151 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای بهره برداری از ۴ طرح عمرانی و زیر بنایی در منطقه آزاد ماکو بسته هستند

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.