افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 19 March , 2024
26
در ماکو برگزار شد:

ویژه برنامه سالروز ازدواج حضرت علی و فاطمه با حضور قاری بین المللی

  • کد خبر : 15345
  • ۲۲ تیر ۱۴۰۰ - ۸:۰۰
ویژه برنامه سالروز ازدواج حضرت علی و فاطمه با حضور قاری بین المللی
ویژه برنامه سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و فاطمه (س) در نخستین روز ذیحجه قاری بین المللی و قاریان ، حافظان ، حاملان و فعالین قرآنی شهرستان ماکو و خانواده های آنها به همت سازمان منطقه ازاد ماکو با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شد .

به گزارش مرزداران ؛ ویژه برنامه سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و فاطمه (س) در نخستین روز ذیحجه با حضور وحید وکیلی قاری بین المللی و قاریان ، حافظان ، حاملان و فعالین قرآنی شهرستان ماکو و خانواده های آنها به همت سازمان منطقه ازاد ماکو با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شد .

در این برنامه ، درابتدا حجت الاسلام اصغری استاد حوزه و دانشگاه و امام جماعت مسجد جامع بازرگان ضمن تبریک سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و فاطمه (س)،  با اشاره به اینکه هنوز کرونا تمام نشده است ، گفت : انسان باید ضمن داشتن برنامه مدیریتی منطقی در زندگی خود به فکر سلامت خود نیز باشد چرا که هنوز کرونا تمام نشده است لذا نباید با فکر اینکه واکسن تولید شده و بیماری از بین رفته است پروتوکول های بهداشتی را نادیده بگیریم .

وی مطالب مبسوطی در خصوص هفته حجاب و عفاف نیز ارائه نمود .

در ادامه این برنامه به ترتیب شاعر نونهال مرضیه ابراهیمی و مداح اهلبیت عصمت و طهارت حاج حامد رسول زاده شعر خوانی و مدیحه سرایی کردند .

سپس قاری بین المللی وجید وکیلی فرازی از سوره غافر را تلاوت نمود .

در ادامه حجت الاسلام هاشمی امام جمعه شهرستان ماکو ضمن تبریک سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و فاطمه (س) به بیان فضائل آن دو حضرت پرداخت .

در پایان عبدالرحیمی مدیر عامل سازمان منطقه ازاد ماکو ضمن تقدیر و تشکر از حضور فعالین قرآنی شهرستان و خانواده های انها گفت : شرایط کرونایی باعث گردید که سازمان منطقه ازاد ماکو آن طور که باید و شاید نتواند برنامه های فرهنگی را در طول زمان شیوع ویروس کرونا به اجرا گذارد .

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=15345
  • نویسنده : علی قویدل
  • ارسال توسط :
  • منبع : مرزداران
  • 1029 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای ویژه برنامه سالروز ازدواج حضرت علی و فاطمه با حضور قاری بین المللی بسته هستند

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.