افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 19 March , 2024
24
در ماکو برگزار شد:

ویژه برنامه شهادت امام رضا (ع) در ماکو + تصاویر

  • کد خبر : 16313
  • ۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۰
ویژه برنامه شهادت امام رضا (ع) در ماکو + تصاویر
ویژه برنامه شهادت امام رضا (ع) با حضور مسئولین شهرستانی در ماکو برگزار شد و عاشقان دلسوخته امام رضا (ع ) مسافت بین پارک استاد شهریار تا مسجد ولیعصر(عج) را در قالب دسته عزاداری ، عزاداری کردند .

به گزارش مرزداران ؛ ویژه برنامه شهادت امام رضا (ع) با حضور مسئولین شهرستانی در ماکو برگزار شد .

در این برنامه عاشقان دلسوخته امام رضا (ع ) مسافت بین پارک استاد شهریار تا مسجد ولیعصر(عج) در قالب دسته عزاداری ، عزاداری کردند .

در این برنامه استاد حوزه و دانشگاه و معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین الملل ماکو من تسلیت شهادت امام رضا(ع) خصوصیات ان امام معصوم را برشمرد .

حجت الاسلام سید ابوالقاسم موسوی افزود : تنها امامی که به طایفه خود گفت : جمع شوید و بر من عزا نگه دارید و بر من گریه کنید امام رضا (ع) بود تا که به همه بفهماند من به اختیار خود به توس نمیروم و علاقه ای به خلافت ندارم و از این سفر باز نخواهم گشت چرا که مامون امام رضا را به عنوان ولیعهد انتخواب کرد او این عنوان را به امام رضا داد تا چهره امام را مخدوش کند تا بگوید او علاقه مند به خلافت بود .

وی تصریح داشت : در مورد امیر المومنین نیز آنقدر شانتاژ شده بود که در اواسط نماز ها و خطبه ها به امیر المومنین سب میکردند نزدیک ۶۰سال حضرت امیر مظلوم ماند در زمان امام رضا (ع) نیز مامون اگر میخواست امام رضا را ولیعهد انتخاب کند اولا این حق را نداشت چون خود خلافت را غصب کرده بود فقط قصد او این بود چهره امام را مخدوش کند .

وی با اشاره به روایتی از امام رضا ، گفت : امام رضا (ع ) میفرمایند : مومن واقعی سه خصوصیت دارد : یکی سنت الهی ، یکی سنت ، پیامبر و دیگری سنت امامان ؛ سنت الهی که خداوند به ان سفارش دارد و از خصوصیات مومن میباشد “کتمان سرّ است ، سنت پیامبر “مدارا کردن با مردم” و سنت امامان صبر و بردباری است .

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=16313
  • نویسنده : علی قویدل
  • ارسال توسط :
  • منبع : مرزداران
  • 1032 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای ویژه برنامه شهادت امام رضا (ع) در ماکو + تصاویر بسته هستند

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.