افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 19 March , 2024
19
مسئول فرهنگی پروژه قرارگاه خاتم الانبیا در منطقه آزاد ماکو خبر داد :

اهداء ۱۳۰ بسته آموزشی در بین دانش آموزان نیازمند ماکو

  • کد خبر : 16381
  • ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۸
اهداء ۱۳۰ بسته آموزشی در بین دانش آموزان نیازمند ماکو
در ادامه رزمایش کمکهای مومنانه و به همت موسسه عاشورای قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا مستقر در منطقه آزاد ماکو  ، 130 بسته آموزشی در بین دانش آموزان نیازمند توزیع شد.

به گزارش مرزداران ؛ در ادامه رزمایش کمکهای مومنانه و به همت موسسه عاشورای قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا مستقر در منطقه آزاد ماکو  ، ۱۳۰ بسته آموزشی در بین دانش آموزان نیازمند توزیع شد.

مسئول فرهنگی پروژه قرارگاه خاتم در منطقه آزاد ماکو در مصاحبه با خبرنگار مرزداران با اعلام این مطلب گفت : بسته های آموزشی به همت این قرارگاه تهیه و در روستاهای مرزی و محروم منطقه آزاد ماکو توزیع می شود .

حجت الاسلام حسن اقدم ارزش کلی این بسته ها را ۷۰۰ میلیون ریال اعلام کرده و افزود : بسته های توزیع شده شامل کیف و لوازم التحریر بوده و در قالب طرح محرومیت زدایی فرهنگی در روستاها می باشد .

وی تصریح کرد : تا امروز دانش آموزان ۳ روستای محمد کندی ، کوسج و باشکند از این بسته ها بهره مند و ۵۰ بسته توزیع شده است و تا پایان امسال تمام دانش آموزان روستاهای محروم و کم برخوردار از این بسته ها بهره مند خواهند شد .

وی از اهداء بسته های معیشتی پس از این طرح برای خانواده های محروم و کم برخوردار و خانواده هایی که در اثر شیوع ویروس کرونا دچار مشکل معیشتی شده اند خبر داده و اذعان داشت  : قرارگاه خاتم الانبیا در کنار فعالیت های عمرانی به فعالیت های محرومیت زدایی درقالب اهدای بسته های معیشتی ، آموزشی برای دانش آموزان و خانواده های محروم و کم برخوردار نیز میپردازد .

 

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=16381
  • نویسنده : علی قویدل
  • ارسال توسط :
  • منبع : مرزداران
  • 901 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای اهداء ۱۳۰ بسته آموزشی در بین دانش آموزان نیازمند ماکو بسته هستند

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.