افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 29 March , 2024
25
رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ماکو خبر داد:

مقاوم سازی بیش از ۵۷ درصد واحدهای روستایی از طریق تسهیلات طرح ویژه در ماکو

  • کد خبر : 16956
  • ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۳
مقاوم سازی بیش از ۵۷ درصد واحدهای روستایی از طریق تسهیلات طرح ویژه در ماکو
رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ماکو گفت : تاکنون چهار هزار و ۶۰۰ واحد مسکن از طریق تسهیلات طرح ویژه در ماکو مقاوم شده است که این تعداد بیش از ۵۷ درصد کل واحد های روستایی را شامل می شود .

به گزارش مرزداران ؛ سید حیدر طالب زاده روز شنبه در مصاحبه با خبرنگار مرزداران با بیان اینکه تاکنون چهار هزار و ۶۰۰ واحد مسکن از طریق تسهیلات طرح ویژه در ماکو مقاوم شده است ، گفت : این تعداد بیش از ۵۷ درصد کل واحد های روستایی را شامل می شود .

وی درخصوص کمکهای بلا عوض به خانواده های روستایی دارای فرزند معلول ، ایتام ، افراد بد مسکن و سایر اقشار کم درامد روستایی ،گفت: کمک‌های بلاعوض برای ایتام ساکن در روستاها مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال ، خانوارهای روستایی دارای ۲ فرد معلول تحت پوشش بهزیستی۸۵۰ میلیون ریال ، برای افراد بد مسکن روستایی با اولویت افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی مبلغ ۳۰۰میلیون ریال و برای سایر اقشار کم درآمد روستایی مبلغ ۱۵۰میلیون ریال (ارائه نقشه های ساختمانی رایگان توسط بنیاد مسکن) است .

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ماکو با اشاره به دیگر کمک های بلاعوض برای خانواده های روستایی مذکور ، گفت :  ارائه نقشه ساختمانی، نظارت ناظرین نظام فنی روستایی توسط بنیاد مسکن و صدور پروانه توسط دهیاری بصورت رایگان صادر می شود.

وی در خصوص تسهیلات مقاوم سازی مساکن در شهرستان اظهار داشت : تسهیلات مقاوم سازی مساکن در شهرستان به مبلغ یک میلیارد ریال با نرخ سود بانکی ۵ درصد و باز پرداخت ۲۰ ساله با ضمانت سفته زنجیره ای با احتساب دوران ساخت در روستاها و شهر بازرگان قابل پرداخت است ؛ لازم به ذکر میباشد هشت هزار و ۴۷ واحد مسکونی روستایی در این شهرستان وجود دارد که بیش از سه هزار از این تعداد واحد مسکن در این شهرستان نیاز به مقاوم سازی دارد .

وی تاکید داشت : متقاضیانی که قصد استفاده از تسهیلات مذکور را دارند میتوانند با مراجعه به دهیاری روستا و اخذ پروانه ساختمانی به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ماکو مراجعه فرمایند.

 

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=16956
  • نویسنده : علی قویدل
  • ارسال توسط :
  • منبع : مرزداران
  • 1004 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای مقاوم سازی بیش از ۵۷ درصد واحدهای روستایی از طریق تسهیلات طرح ویژه در ماکو بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.