افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 28 March , 2024
24
طی حکمی :

سرپرست فرمانداری شوط منصوب شد

  • کد خبر : 16994
  • ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۷:۳۶
سرپرست فرمانداری شوط منصوب شد
آیین تکریم و معارفه فرماندار شوط با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی و مسئولین شهرستانی شامگاه روز شنبه در شهرستان شوط برگزار شد .

به گزارش مرزداران ؛ آیین تکریم و معارفه فرماندار شوط با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی و مسئولین شهرستانی شامگاه روز شنبه در شهرستان شوط برگزار شد .

در این برنامه علی مصطفوی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات فرماندار شوط ، گفت : خدمت به مردم باید سر لوحه برنامه ریزی های مسئولین باشد و استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های شهرستان در راستای توسعه شهر و خدمت به مردم باشد .

وی با اشاره به عملکرد درخشان دولت سیزدهم در راستای واکسیناسیون و تهیه اقلام‌ بهداشتی ، گفت : خوشبختانه با اقدامات درخشان دولت سیزدهم اکنون مشکلی در زمینه واکسیناسیون و تهیه اقلام بهداشتی نداریم و بیش از ۹۰ درصد جمعیت آذربایجان غربی دُز اول و بیش از ۷۳ درصد دُز دوم را دریافت کرده اند .

مصطفوی از اجرایی شدن طرح مدیریت سکوی هوشمند کرونا در استان خبر داده و گفت : از فردا این طرح در استان اجرایی میشود که طی آن مدارک مربوط به واکسیناسیون و آخرین تست پی سی آر افراد مختلف در دسترس خواهد بود.

در این مراسم شهروز بابازاده به عنوان سرپرست فرمانداری شوط معارفی و از اقدامات و خدمات حسن عبداللهی، فرماندار سابق شهرستان تجلیل و قدردانی به عمل آمد .

شهرستان شوط در شمال آذربایجان غربی و در محدوده منطقه آزاد تجاری- صنعتی ماکو میباشد .

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=16994
  • نویسنده : علی قویدل
  • ارسال توسط :
  • منبع : مرزدارا
  • 979 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای سرپرست فرمانداری شوط منصوب شد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.