افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 20 April , 2024
25
با حضور مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ويژه :

آماده سازی شهرک خدمات تجارت بین الملل منطقه آزاد ماکو

  • کد خبر : 17036
  • ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۷
آماده سازی شهرک خدمات تجارت بین الملل منطقه آزاد ماکو
مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی از عملیات اجرایی پروژه شهرسازی و امورزیربنایی شهرک خدمات تجارت بین الملل منطقه موسوم به زون B در ۶۰ هکتار از اراضی پس کرانه مرز بازرگان بازدید کرد.

به گزارش مرزداران ؛ سعید محمد مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی از عملیات اجرایی پروژه شهرسازی و امورزیربنایی شهرک خدمات تجارت بین الملل منطقه موسوم به زون B در ۶۰ هکتار از اراضی پس کرانه مرز بازرگان بازدید کرد.

پروژه شهرسازی و امورزیربنایی شهرک خدمات تجارت بین الملل منطقه با اعتبار اولیه ۹۰۴ میلیارد ریال با هدف هدایت و تسهیل تجارت بین المللی کشور در این منطقه و میزبانی برای سرمایه گزاران از محل درآمدهای سازمان منطقه آزاد ماکو با قدرت در حال اجرا است .

این پروژه به مدت سه سال با معابر به طول ۱۰۵۴۱ متر و شامل خیابان های به عرض ۲۲-۱۳-۱۱-۸ متری اجرا می شود که در آن ۱۱۰ هزار مترمکعب خاکبرداری و ۱۴۵هزار متر مکعب خاکریزی سنگی انجام می شود.

برای این پروژه تاسیسات زیربنایی شامل ۵ ایستگاه پست برق،‌ ایستگاه های کنترل، اندازه گیری و تقلیل فشار گاز و خطوط انتقال آب احداث می گردد.

با اجرای این پروژه علاوه بر ۵۶۰۱۸۰ مترمربع زمین برای کاربری های ( تجاری،عمده فروشی، مجتمع های اداری، مسکونی بلند مرتبه با تراکم متوسط،. بازار و فضای سبز )۱۲ کیلومتر معابر نیز آماده سازی می گردد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=17036
  • نویسنده : علی قویدل
  • ارسال توسط :
  • منبع : مرزداران
  • 1266 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای آماده سازی شهرک خدمات تجارت بین الملل منطقه آزاد ماکو بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.