افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 29 March , 2024
23

سرپرست جدید فرمانداری ماکو معرفی شد

  • کد خبر : 17268
  • ۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۰
سرپرست جدید فرمانداری ماکو معرفی شد
با حضور سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری آذربایجانغربی ، با تقدیر از تلاش و فعالیتهای 13 ماهه فرماندار سابق ، سرپرست جدید فرمانداری ماکو معرفی شد .

به گزارش مرزداران ؛ با حضور ابراهیمی سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری آذربایجانغربی ، با تقدیر از تلاش و فعالیتهای ۱۳ ماهه علی محمدی ایروانلو فرماندار سابق ، نادر کاظمی به عنوان سرپرست جدید فرمانداری ماکو معرفی شد .

ابراهیمی  در این مراسم با اشاره به این که تکیه بر مردم از رویکردهای اساسی دولت سیزدهم است گفت : مسئولان باید از تمام نیرو ، توان و طرفیت خود برای حل مشکلات اساسی مردم تلاش نمایند .

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استاندار با اشاره به ظرفیت بزرگ منطقه آزاد ماکو افزود: مردم منطقه باید از منافع این منطقه بهره مند شوند .

ابراهیمی با بیان اینکه در نظام جمهوری اسلامی و توجه به اسلامیت نظام و اجرای احکام الهی مسئولان خود را خادم ملت بدانند گفت: در سایه نظام اسلامی ، جمهوری اسلامی به هیچ قدرتی تکیه نداشته و در عرصه های بین المللی ؛ نظامی مستقل بوده و قدرت خود را به رخ تمامی جهانیان کشیده است .

حجت الاسلام هاشمی امام جمعه ماکو هم در این مراسم پست و مقام را در جمهوری اسلامی امانت الهی نام برد و گفت : تمامی مسئولان از این امانت برای رفع مشکلات مردم استفاده نمایند .

وی تلاش برای رضایت خداوند و حل مشکلات مردم را سفارش ائمه اطهار نام برد و افزود : رسیدگی به مشکلات مردم و حل آنها را از حضرت علی علیه السلام الگو بگیریم .

در ادامه این جلسه علی محمدی ایروانلو فرماندار سابق از فعالیتهای ۱۳ ماهه خود گزارشی به حاضران ارئه داده و نادر کاظمی سرپرست جدید فرمانداری ماکو هم برنامه های خود را تشریح کرد .

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=17268
  • نویسنده : علی قویدل
  • ارسال توسط :
  • منبع : مرزداران
  • 1751 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای سرپرست جدید فرمانداری ماکو معرفی شد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.