افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 20 April , 2024
16
امام جمعه ماکو :

روز قدس امسال را باید باشکوه‌تر برگزار کنیم

  • کد خبر : 17688
  • ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۱
روز قدس امسال را باید باشکوه‌تر برگزار کنیم
امام جمعه ماکو گفت :شایسته است برای برگزاری یک روز قدس متفاوت پس از دو سال وقفه، با حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس، به این روز شکوه و عظمت خاصی داده و به افول هر چه سریعتر این غده‌ی سرطانی در بین امت اسلامی کمک نمائیم.

به گزارش مرزداران ؛ حجت الاسلام سید محمد هاشمی امام جمعه شهرستان ماکو در گفت‌وگو با خبرنگار مرزداران در خصوص روز قدس و اهمیت این روز ، گفت : بعد از دو سال تعطیلی راهپیمایی‌های ۲۲ بهمن و روز قدس ، این اولین راهپیمایی سراسری است که انجام می‌شود.

وی با اشاره به شرایط منطقه و مظلومیت مرد فلسطین گفت : شرایط منطقه و به ویژه فلسطین و التهابات و حوادثی که در کرانه‌ی غربی رود اردن و غزه درحال وقوع است، بر مظلومیت مردم سلحشور و مقاوم فلسطین افزوده است.

وی افزود :توطئه‌ی عادی‌سازی روابط توسط برخی کشورهای عربی و حتی ترکیه، باعث خشم و انزجار مردمی شده است که بیش از ۷۰ سال است با اشغالگران صهیونیست و اربابان آمریکایی و اروپایی و همراهان مرتجع عربیشان در حال مبارزه و مقابله هستند و اکنون بیش از هر زمان به این حمایت سراسری – آنهم از خاستگاه روز قدس و کشور محوری مقاومت؛ ایران انقلابی- نیاز دارند.

امام جمعه ماکو با بیان اینکه نباید بگذاریم جوانان دلاور فلسطین و مقاومت فلسطین احساس تنهایی و غربت کند ، اظهار داشت : بوق‌های تبلیغاتی غرب و رسانه‌های استکباری که همگی از آبشخور مسموم صهیونیسم جهانی سیراب می‌شوند در صددند تا با گره زدن حمایت از فلسطین و حمایت از مظلوم به مسایل و مشکلات داخلی با طرح شبهات مختلف و متنوع، زمینه‌ی حضور مردم مسلمان و انقلابی در تظاهرات امسال را کم رونق کرده و از راهپیمایی‌های باشکوه جلوگیری کنندلذا ماه رمضان امسال برای فلسطین و قدس، ماه رمضان متفاوتی بوده و خواهد بود.

حجت الاسلام هاشمی اضافه کرد : شایسته است برای برگزاری یک روز قدس متفاوت پس از دو سال وقفه، از هم‌اکنون خود و دیگران را آماده کنیم و با حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس، به این روز شکوه و عظمت خاصی داده و به افول هر چه سریعتر این غده‌ی سرطانی در بین امت اسلامی کمک نمائیم.

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=17688
  • نویسنده : علی قویدل
  • ارسال توسط :
  • منبع : مرزداران
  • 894 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای روز قدس امسال را باید باشکوه‌تر برگزار کنیم بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.