افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 26 April , 2024
14
استاندار آذربایجان غربی :

اولویت اول مناطق محروم در استان تامین آب شرب و بهداشتی است

  • کد خبر : 18751
  • ۱۶ تیر ۱۴۰۱ - ۶:۴۳
اولویت اول مناطق محروم در استان تامین آب شرب و بهداشتی است
استاندار آذربایجان غربی در جمع مردم روستای یاریم قیه علیا ، سفلی و وسطی با بیان اینکه اولویت اول مناطق محروم در استان تامین آب شرب و بهداشتی است ، افزود : وعده بدون نتیجه به مردم نمی دهیم ، افتتاح طرح در پایان چهارماه برای حل مشکل آب شرب این منطقه ، مطالبه جدی مدیریت استان است.

به گزارش مرزداران ؛ محمد صادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی باحضور در جمع مردم روستاهای یاریم‌قیه از توابع بخش بازرگان شهرستان ماکو بصورت چهره به چهره با مردم دیدار و گفت‌وگو کرد .

در این روستا هم استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه پیگیر مسائل و مشکلات روستاییان هستیم گفت : اولویت اول مناطق محروم در استان تامین آب شرب و بهداشتی است.

وی اضافه کرد: امروز با همه ظرفیت مدیریتی آذربایجان غربی در جمع مردم شهرستان ماکو هستیم تا در خدمت مردم باشیم و برای بهبود شرایط زندگی آنان کمک کنیم که البته در این سفر نیز نظیر سفرهای پیشین، دنبال وعده ای نیستیم که عملی نشود.

وی با بیان اینکه با وجود سختی ها تلاش می‌کنیم رضایت مندی  مردم را فراهم نماییم افزود:  در دورافتاده‌ترین روستاهای مرزی استان با صرف  میلیاردها تومان هزینه ؛  گاز رسانی شده و این نشان از خدمت و تلاش همه مسئولان است

وی  واگذاری زمین به جوانان روستا و الحاق به محدوده روستا را از دیگر برنامه‌های استانداری اعلام کرد و گفت : با هماهنگی فرمانداران در کنار واگذاری تسهیلات بانکی برای ساخت واحد مسکونی روستایی و ایجاد واحدهای تولیدی محدودیتی برای الحاق زمین به روستاها وجود ندارد.

معتمدیان اظهار کرد: دولت سیزدهم در راستای رفع محرومیت از مناطق محروم و کمتربرخوردار بسیار جدی است و در صدد هستیم شرایط مناطقی را که به هردلیلی زیرساخت ها در آنها فراهم نشده، بهبود ببخشیم.

وی تاکید کرد: البته باید توجه داشت که با یک سفر، همه مشکلات حل نمی شود.

، در این بازدید مردم روستاهای یاریم قیه علیا، سفلی و وسطی، حل مشکل آب آشامیدنی خود را مطالبه کردند که مدیرعامل آب و فاضلاب آذربایجان غربی از حل این مشکل در چهار ماه آتی خبر داد.

استاندار آذربایجان غربی هم با تاکید بر اینکه این مشکل باید حل شود، تصریح کرد: افتتاح طرح در پایان چهارماه، مطالبه جدی مدیریت استان است.

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=18751
  • نویسنده : علی قویدل
  • ارسال توسط :
  • منبع : مرزداران
  • 654 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای اولویت اول مناطق محروم در استان تامین آب شرب و بهداشتی است بسته هستند

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.