افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 28 March , 2024
15
در ماکو برگزار شد:

مراسم تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب ماکو

  • کد خبر : 19758
  • ۰۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۳
مراسم تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب ماکو
مراسم تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ماکو با حضور رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو ، امام جمعه و ‌ فرماندار ماکو و جمعی از مسئولین منطقه در سالن آمفی تئاتر اداره آموزش و پرورش ماکو برگزار شد .

به گزارش مرزداران ؛ مراسم تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ماکو با حضور رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو ، امام جمعه و ‌ فرماندار ماکو و جمعی از مسئولین منطقه در سالن آمفی تئاتر اداره آموزش و پرورش ماکو برگزار شد .

در این مراسم مجید نیازی ریاست دادگستری شهرستان ماکو ، حجت الاسلام سید محمد هاشمی امام جمعه شهرستان ماکو ، نادر کاظمی فرماندار شهرستان ماکو ، دکتر محمد رضا عبدالرحیمی مدیر عامل سازمان منطقه ازاد ماکو با ارائه مطالبی از زحمات سه ساله دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ماکو تقدیر و تشکر کردند .

خادم عرب باغی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ماکو گزارشی از فعالیت سه ساله خود را در این مراسم ارائه نمود .

در ادامه دکتر ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی ضمن تسلیت آیام سوگواری ابا عبدالله الحسین (ع) و سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر ، از زحمات سه ساله خادم عرب باغی به عنوان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ماکو  تقدیر و تشکر کرد .

وی در خصوص اهمیت رسیدگی و اشد مجازات برای گروگان گیران اتباع بیگانه در ماکو ، گفت : این زیبنده نظام جمهوری اسلامی ایران نیست که تعدادی از افراد در قالب گروگانگیری ، اخاذی ، آزار و اذیت و فیلم گرفتن و … اتباع بیگانه را مورد آزار و اذیت قرار میدهند .افرادی که از سر بیچارگی و نا چاری و بدبختی می آیند ماکو و در دست افرادی می افتند که اصلا نمیتوان نام انسان روی انها گذاشت ، گرفتار میشوند .

وی تاکید داشت :  از دادستان و رئیس دادگستری ماکو میخواهیم که این جریان ها به طور کامل در این منطقه تمام شود و عاملان آن به اشد مجازات محکوم گردند چرا که نمیشود این مسائل وحشتناک ، چندش آور و دلخراش این جا رخ دهد این زیبنده نظام نیست و اینکه به اسم جمهوری اسلامی ایران در فضای مجازی پخش میشود این جریان باید به طور کلی تمام شود و هیچ ملاحظه و مماشاتی قابل قبول نیست .

دکتر عتباتی اضافه کرد : این افرادی که این اقدامات مجرمانه را انجام میدهند یقینا مفسد فی الارض هستند فردی که اسلحه به دست میگیرد و با تهدید و  گروگانگیری قصد اخاذی دارد یقینا مفسد فی الارض و محارب است که نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی  ورود قاطع و جدی به این مسئله داشته باشند تا عاملان و بانیان آن به سزای اعمال خود برسند .

در ادامه حکم تکریم خادم عرب باغی به عنوان دادستان عمومی و انقلاب قبلی شهرستان ماکو و حکم انتصاب صابر جعفری به عنوان داستان عمومی و انقلاب جدید شهرستان ماکو به آنها اهدا گردید و دادستان جدید شهرستان به ارائه برنامه های خود در منصب دادستانی پرداخت .

لازم به ذکر میباشد خادم  عرب باغی از سال ۹۹ به عنوان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ماکو فعالیت داشتند و از این پس به عنوان رئیس شعبه ۱۱۲ کیفری ۲ ارومیه مشغول به خدمت میباشند که حکم انتصاب تصدی وی نیز در این برنامه اهدا شد .

صابر جعفری دادستان فعلی عمومی و انقلاب شهرستان ماکو پیش از این مسئولیت بازپرس دادسرای استان اردبیل را در پرونده خود دارد .

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=19758
  • نویسنده : علی قویدل
  • ارسال توسط :
  • منبع : مرزداران
  • 2611 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای مراسم تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب ماکو بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.