افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 2 May , 2024
14
جانشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو :

بیش از ۷۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در ماکو برگزار می شود

  • کد خبر : 19975
  • ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۸
بیش از ۷۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در ماکو برگزار می شود
جانشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو گفت : بیش از ۷۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس با شعار محوری ما مقاوم هستیم و با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در ماکو برگزار خواهد شد .

به گزارش مرزداران؛ سرهنگ پاسدار غلامعباس مرادزاده جانشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان ماکو در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته دفاع مقدس گفت : هشت سال دفاع مقدس امتداد قیام اباعبدالله الحسین (ع) ، یادآور رشادت ها و فداکاری های شیر زنان و دلاورمردان کشور وعامل تقویت ریشه های نونهال انقلاب که باعث برکات و ثمرات زیادی برای انقلاب بوده است .

وی افزود :  ۸ سال دفاع مقدس حافظ دستاوردهای انقلاب نیز شمرده می‌شود که از دستاوردها صیانت کرده است .

جانشین سپاه ماکو اذعان داشت : امسال چهل و دومین سالگرد دفاع مقدس به خاطر ایام حزن و اندوه دهه آخر صفر حال و هوای دیگری خواهد داشت و با شعار محوری ما مقاوم هستیم و با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار خواهد شد .

وی  اضافه کرد: بیش از ۷۰ عنوان برنامه در محور های مختلف فرهنگی ، اجتماعی، تبلیغی، خدماتی و بهداشتی، ورزشی، بصیرتی، هنری در هفته دفاع مقدس با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و حضور پرشور مردم همیشه در صحنه شهرستان عملیاتی خواهد شد.

سرهنگ مراد زاده از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس به تجلیل از پیشکسوتان جهاد و شهادت ، بیش از ده مورد یادواره شهدا و آبروی محله ، نشست حضوری و مجازی بصیرتی، صبحگاه مشترک و رژه خودرویی، دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران، اعزام تیم های پزشکی به مناطق محروم، محفل انس با قرآن، شب شعر،  غبارروبی مزار و تجدید میثاق با شهدا، دیدار با امام جمعه و حضور بسیجیان در میعادگاه نماز جمعه اشاره کرد .

انتهای پیام /

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=19975
  • نویسنده : علی قویدل
  • ارسال توسط :
  • منبع : مرزداران
  • 646 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای بیش از ۷۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در ماکو برگزار می شود بسته هستند

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.