افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 27 April , 2024
14
همزمان با دومین روز از هفته دفاع مقدس در ماکو برگزار شد:

مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح به مناسبت هفته دفاع مقدس

  • کد خبر : 20019
  • ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۹
مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح به مناسبت هفته دفاع مقدس
همزمان با دومین روز از هفته دفاع مقدس رژه خودرویی نیروهای مسلح  با حضور مسئولین شهرستانی و نیروهای مسلح و بسیجیان در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان ماکو برگزار شد .

به گزارش مرزداران ؛  همزمان با دومین روز از هفته دفاع مقدس رژه خودرویی نیروهای مسلح  با حضور مسئولین شهرستانی و نیروهای مسلح و بسیجیان در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان ماکو برگزار شد .

در این برنامه  شورای تامین پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدا از نیروهای مستقر در میدان سان دیدند .

 در ادامه این برنامه سرهنگ پاسدار سید مهدی غفاریفرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان ماکو ضمن خیر مقدم گفت :  بسیجیان ذخیره تمام ناشدنی انقلاب  هستند که چشم امید انقلاب به آنها است .

 وی افزود:  امروز پس از ۴۳ سال از انقلاب با حضور میلیونی در بین مردم در اوج قدرت استیم و در نقطه صفر مرزی در سایه خون شهدا در آسایش و امنیت زندگی می کنیم.

  فرمانده سپاه ماکو تصریح داشت : باید هیچ گاه فراموش نشود که شهدای هشت سال دفاع مقدس در جنوب کشور و شهدای منطقه خودمان به شهادت رسیدند تاما در امنیت زندگی کنیم لذا ما امنیت و آسایش خود را مدیون خون پاک شهیدان  و ایثارگران ، جانبازان و آزادگان هستیم که سینه سپر کردند و از دستاوردهای این انقلاب دفاع کرده و اجازه ندادند یک وجب از این خاک جدا شود.

 در ادامه حجت الاسلام سید محمد هاشمی امام جمعه شهرستان ماکو گفت رزمندگان در دفاع مقدس هشت سال از این خاک دفاع کردند و اجازه ندادند یک وجب از خاک آن جدا شود.

 وی افزود :  باید حقایق دفاع مقدس را درست باید  روایتگری کنید و این روایتگری درست زمانی محقق خواهد شد که نوجوانان عزیز  فرهنگ ایثار و شهادت را درست به جا آورده و با سبک زندگی شهدا آشنا شوند و بدانند که شهدا برای  حفاظت از دستاوردهای انقلاب چگونه و چه ایثارگری هایی انجام دادند.

 وی تصریح داشت : ما شاهد آن بودیم  آن جوانان و نوجوانانی که به سن تکلیف نرسیده بودند برای اینکه بتوانند به فرمان حضرت امام لبیک گفته و تبعیت کنند شناسنامه خود را دستکاری می کردند  تا بتوانند در جبهه‌های نبرد حاضر شوند ؛  و خداوند ایثارگری را در قرآن توصیف کرده است؛ همانگونه که حضرت قاسم برای اینکه بتواند از ولایت و امامت دفاع کند از امام حسین خواهش کرد تا در راه دفاع از ولایت شهید شود .

انتهای پیام /

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=20019
  • نویسنده : علی قویدل
  • ارسال توسط :
  • منبع : مرزداران
  • 729 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح به مناسبت هفته دفاع مقدس بسته هستند

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.