افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 27 April , 2024
11
نماینده شهرستان‌های ماکو ،  پلدشت ، شوط و چالدران در مجلس شورای اسلامی و رئیس مجمع نمایندگان استان آذربایجان غربی :

کسانی که اعتراض را به اغتشاش تبدیل کردند و آمبولانس و بانک‌ها را آتش زدند جدا از معترضین هستند

  • کد خبر : 20485
  • ۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۵
کسانی که اعتراض را به اغتشاش تبدیل کردند و آمبولانس و بانک‌ها را آتش زدند جدا از معترضین هستند
نماینده شهرستان‌های ماکو ،  پلدشت ، شوط و چالدران در مجلس شورای اسلامی کسانی که اعتراض را به اغتشاش تبدیل کردند ،  آمبولانس و بانک‌ها را آتش زدند  جدا از معترضین هستند ؛  چرا که در هیچ جای دنیا این نحوه اعتراض وجود ندارد  لذا این افراد قصد خسارت به جمهوری اسلامی را دارند و می خواهند چهره جمهوری اسلامی را مخدوش کنند .

به  گزارش مرزداران  ؛  محمد علیپور(رحمتی) نماینده شهرستان‌های ماکو ،  پلدشت ، شوط و چالدران در مجلس شورای اسلامی و رئیس مجمع نمایندگان استان آذربایجان غربی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار مرزداران ، در خصوص اعتراضات اخیر  این گونه اظهار داشت :  در رابطه با بحث اعتراضات همانگونه که مقام معظم رهبری مشخص کردند  اعتراضات با مرگ یک دختر ، خانم مهسا امینی شروع  و به بهانه ای تبدیل شد تا برنامه ای که از قبل تهیه شده بود اجرایی شود .

 وی افزود : استکبار جهانی از جمله آمریکا ، اسرائیل و انگلیس که نمیتوانند موفقیت های  جمهوری اسلامی ایران از جمله حماسه عظیم اربعین ،  حضور غرور آمیز رئیس جمهور در سازمان ملل  و عضویت ایران در معاهده شانگهای را که باعث شد جمهوری اسلامی ایران در دنیا مطرح شود  را تحمل کند با برنامه های از پیش تعیین شده در کشور اغتشاش و ناامنی ایجاد کردند  .

 وی تصریح داشت :  اغتشاشات اخیر باعث شد تا افرادی که برای اعتراض به وضعیت اقتصادی  یا جریحه دار شدن احساسات به خاطر فوت مهسا امینی به خیابان آمده بودند ببینند که  اعتراضات تبدیل به اغتشاشات و آشوب شد  و فرماندهی و  خط دهی اغتشاشات را  فضای مجازی  و رسانه های معاند  از جمله بی بی سی ،  اینترنشنال و… برعهده گرفت لذا موضع گیری مسئولان و پیگیری های رئیس مجلس ،  رئیس جمهور  و قوه قضاییه هم در خصوص مرگ مهسا امینی و هم در خصوص اغتشاشات اخیر، هم در رسانه ملی به سمع و بصر مردم شریف ایران رسید و هم امروز نتیجه تکمیلی آن در مجلس اعلام شد .

نماینده شهرستان‌های ماکو ،  پلدشت ، شوط و چالدران در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که آیا خسارت به اموال عمومی و آتش زدن بانک ها اعتراض محسوب می شود ؟ گفت : ما میدانیم  مشکلات اقتصادی ،  بیکاری و … در جامعه وجود دارد اما کسانی که اعتراض را به اغتشاش تبدیل کردند ،  آمبولانس و بانک‌ها را آتش زدند  جدا از معترضین هستند ؛  چرا که در هیچ جای دنیا این نحوه اعتراض وجود ندارد  لذا این افراد قصد خسارت به جمهوری اسلامی را دارند و می خواهند چهره جمهوری اسلامی را مخدوش کنند .

وی تاکید داشت :  اعتراض مسالمت امیز قابل قبول است  اما اغتشاش به نفع ملت ایران و به نفع خود مردم نیست ، اغتشاشی که نظام های دیگر و استکبار جهانی آن را برنامه ریزی کرده اند .

 محمد علیپور با اشاره به بعضی از سلبریتی ها که از اغتشاشگران حمایت کرده‌اند ،  گفت :  از ابتدای قضیه اعتراضات و اغتشاشات جدا شده است و فقط منافقین ، سلطنت طلب ها ، خود فروخته های وابسته به غرب که تعدادی از آنها را در رسانه‌های غربی مشاهده می‌کنید و تعداد معدودی از سلبریتی ها که با حمایت مردم و دولت شناخته و به محبوبیت رسیده اند از اغتشاشات حمایت کرده‌اند که  انشاالله آن تعداد محدود نیز به اشتباه خود پی ببرند، اما قاطبه هنرمندان و ورزشکاران این اقدامات را مورد تایید قرار نداده و قبول ندارند.

نماینده شهرستان‌های ماکو ،  پلدشت ، شوط و چالدران در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که نظر شما راجع به حمایت  آمریکا از اغتشاشگران چیست ؟ گفت : اگر آمریکا واقعا خیر خواه ایران است چرا تحریم های ورود هواپیما و ورود داروهای بیماری های صعب العلاج را برنمیدارد لذا با توجه به دشمنی دیرین ، آمریکا چشم دیدن پیشرفت های ایران اسلامی را ندارد ، آنها همیشه میخواهند در کشور آشوب باشد . 

وی خاطر نشان ساخت : مسئولین همواره به  اعتراضات و مشکلات مردم رسیدگی میکنند و نمایندگان مجلس به عنوان منتخبان مردم مشکلات و کمبود ها را در صحن مجلس بازگو کرده و خواستار پیگیری میشوند . 

وی در پایان سخنان خود نسبت به موضع گیری در خصوص اغتشاشات اخیر گفت : بنده به عنوان  خدمتگزار مردم اعلام میکنم مردم به آرمان ها و  ارزش های انقلاب پایبند بوده و  ارزش قائلند اما در اغتشاشات اخیر تعدادی با خط دهی استکبار جهانی سعی در بر هم زدن نظم و امنیت کشور را داشتند که مورد قبول نبوده و این اقدامات را شدیدا محکوم میکنیم .

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=20485
  • نویسنده : علی قویدل
  • ارسال توسط :
  • منبع : مرزداران
  • 647 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای کسانی که اعتراض را به اغتشاش تبدیل کردند و آمبولانس و بانک‌ها را آتش زدند جدا از معترضین هستند بسته هستند

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.